Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Nostalgie
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 1 januari 2024 kan je bij Var ook terecht voor de advertentieverkoop van de radiozenders Nostalgie Vlaanderen, Nostalgie+ en NRJ.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Update / Muziekzomer 2023
13-06-2023 | Julie Zagers
De VRT-zenders zorgen voor animo heel de zomer lang vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders om top of mind te blijven deze zomer.
Update / YoungDogs
07-06-2023 | Laura Ottoy
Uit meer dan 80 inzendingen koos de jury de inzending van Jan Nagels en Laura Swyzen. Zij mogen de award in ontvangst nemen tijdens Creative Belgium Awards 2023.
Update / Nieuwe VRT-podcasts
23-03-2023 | Jordan Bowring
VRT heeft het grootste podcastaanbod, de grootste reach en blijft investeren in straffe luisterstories. Ons marketingteam stelde een lijstje samen waar je uren luisterplezier aan zal beleven.
Update / The Power of Radio
13-02-2023 | Lissa De Peuter
Happy World Radio Day! Ter ere van deze hoogdag bundelden World Radio Alliance en Egta 10 straffe radio-onderzoeksresultaten.
Update / Voorjaar VRT-radio 2023
10-01-2023 | Lissa De Peuter
Donkere dagen zijn de beste radiodagen. Zo bereikt VRT elke week 65% van de Vlamingen met radio die raakt. Ontdek de nieuwigheden dit voorjaar op VRT-radio.
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / Radiodag BAS x VAR
28-11-2022 | Silke Deliens
Var organiseerde in samenwerking met BAS een dagje Radio Advertising bij VRT. De studenten kregen vooraf een creatieve briefing om een radiospot te bedenken en op te nemen.
Update / D&I
25-11-2022 | Jordan Bowring
Om nieuw talent aan te trekken in de advertisingsector, brachten de jonge talenten van ASATT een bezoek aan 3 creatieve bureaus in Antwerpen. Daar leerden ze een creatieve briefing maken en het ontwikkelen van een communicatiecampagne.