Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Nostalgie
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 1 januari 2024 kan je bij Var ook terecht voor de advertentieverkoop van de radiozenders Nostalgie Vlaanderen, Nostalgie+ en NRJ.
Brand / Zomer VRT-radio
27-06-2023 | Wouter De Bruyn
De radiozenders van VRT vieren de zomer op alle platformen en dat vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders die graag nog die extra mile willen binnenhalen.
Brand / TV-zomer
27-06-2023 | Lissa De Peuter
De zomerse tv-programmatie staat traditiegetrouw synoniem voor eindeloos veel kijkplezier. Met nieuwe programma’s, oude succesformules en een overvloed aan sport.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Brand / Sportzomer 2023
26-06-2023 | Jordan Bowring
Bij Sporza zitten sportliefhebbers deze zomer opnieuw op de eerste rij. Met deze 10 toppers verzekert VRT alle adverteerders van ultrahoge kijkcijfers.
Update / DWW23
23-06-2023 | Sam Homblé
Van 18 december tot en met 24 december vlamt DWW voor een veilige plek voor ieder kind en elke jongere.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Update / Awards
14-06-2023 | Marit Ginevro
Donderdag 8 juni sleepten we maar liefst 3 gouden awards in de wacht op de AMMA's, al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes en concepten in de media- en reclamewereld.
Update / Muziekzomer 2023
13-06-2023 | Julie Zagers
De VRT-zenders zorgen voor animo heel de zomer lang vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders om top of mind te blijven deze zomer.
Update / TV
12-06-2023 | Annemie Pauwels
Zet een reminder in je agenda want op 11 september 2023 is het zover! Om 10u ’s ochtends kunnen adverteerders opnieuw intekenen voor een Premium Partnership TV.