Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / De nieuwe lichting
01-02-2022 | Julie Zagers
De Studio Brussel-luisteraars hebben Bluai, Ila en Shaka Shams uitgeroepen tot De Nieuwe Lichting 2022. De drie artiesten kregen de meeste stemmen van de luisteraars.
Update / Audio
31-01-2022 | Laurens Luypaert
Van maandag 31 januari tot en met zondag 6 februari kan iedereen genieten van een week vol extra muziekaanbod en muzikale initiatieven rond artiesten van bij ons.
Update / VRT RADIO
13-01-2022 | Bart De Wit
Zowel VRT NU, het app-gebruik, het online luisteren als het algemene digitale bereik zitten stevig in de lift. Op de laatste dag van 2021 gingen de radiozenders er uit met een knal en braken de online luistercijfers alle records.
Update / VRT NU
27-12-2021 | Asli Yesil
De gloednieuwe innovatieve VRT NU Original Generation M: The story of my life staat online. In deze reeks komen fictie en talkshow samen.
Update / 360°
23-12-2021 | Dirk Soetens
Met het grootschalige onderzoek ‘Jouw VRT’ ging de VRT de voorbije zomer de dialoog aan met kijkers, luisteraars en andere mediagebruikers.
22-12-2021 | Var redactie
“Radio is the theatre of the mind: hoe zorg je dat jouw merk schittert?” Die kop in de nieuwsbrief van Focus Advertising had onmiddellijk onze volle aandacht.
Update / RADIOCENTRE
09-12-2021 | Dirk Soetens
Radiogauge is de internationale bekroonde methodologie van het Britse instituut Radiocentre. Het onderzoek is de grootste, langst lopende meting naar effectiviteit van radioreclame.
Update / DAB+
25-11-2021 | Anny Wuyts
Vanaf 1 januari 2022 breiden we, na de introductie van MNM Hits eerder dit jaar, ons aanbod uit met de digitale streams De Tijdloze en Bene Bene, nu ook op DAB+.
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Update / voice & audio
04-11-2021 | Var redactie
Voice en audio blijven hun opmars verderzetten: steeds meer platformen en merken ontdekken de waarde en kracht van the spoken word.