Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / VRT NU
21-01-2022 | Lore Lenseclaes
VRT biedt dit voorjaar een waaier aan topcontent aan van eigen bodem in box-set en dit allemaal in de reclameluwe omgeving van VRT NU.
24-12-2021 | Lore Lenseclaes
VRT NU heeft zich in 2021 opgewerkt tot de derde meest gebruikte streamingdienst in Vlaanderen, na Youtube en Netflix.
Brand / Eén
24-12-2021 | Bruno De Turck
Eén kan terugblikken op een meer dan geslaagd 2021. Met een algemeen marktaandeel van 34%* werd ook dit jaar dagelijks een breed publiek bereikt met relevante, kwalitatieve content.
Brand / StuBru At Work
23-06-2021 | Lissa De Peuter
Na het grote succes van StuBru At Work van vorig seizoen, komt de spannendste radioquiz van het land weer terug. Een unieke kans als adverteerder om jouw merk te linken aan de sterke VRT-community van Studio Brussel.
Brand / Spotify
29-03-2021 | Justine De Bruyn
Sponsor een populaire Spotify-playlist en geniet automatisch mee van het grote bereik, want sinds kort is het mogelijk voor Belgische adverteerders om zich aan een playlist, zoals bijvoorbeeld de populaire Discover Weekly, te linken.
Brand / Creative partnerships
09-02-2021 | Bruno De Turck
Radio 2 en Sport Vlaanderen slaan de handen samen voor de allereerste gesponsorde VRT-podcast.
21-01-2021 | Stefanie Van Snick
Massaal veel Vlamingen ontdekken VRT NU - de gratis online videospeler van VRT. We vroegen Lotte Vermeir, adjunct-netmanager Eén en Canvas, naar de reden van dat succes.
Brand / Black Friday
29-09-2020 | Sophie De Marche
Black Friday is de dag waarop de wereld massaal aan het shoppen slaat. Met deze 4 tips verschijnt je merk voorbereid aan de sales-start.
25-05-2020 | Sam Homblé
Communicatie-experten hebben in deze COVID-19-crisis één advies voor adverteerders: blijf communiceren en adverteren. Geen eenvoudige opdracht. Deze 5 cases kunnen je alvast inspireren.
25-05-2020 | Hilde Leemans
Creative partnerships met een radio- of tv-programma vormen voor adverteerders vaak de kers op de taart in een communicatieplan. Dat betekent een extra horde om te nemen, zeker in crisistijden. Maar is dat wel zo? Twee redenen die aantonen dat onze VRT-zenders zijn aangepast aan het nieuwe normaal.