Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Sonic branding
23-12-2022 | Jordan Bowring
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
Trend / Gen Z
28-11-2022 | Jordan Bowring
Als charmeoffensief tegen de internationale media, zetten we graag onze schouders onder deze 2 hartverwarmende projecten om nieuw marketingtalent warm te maken voor de lokale reclamemarkt.
Case / Albert Heijn
16-11-2022 | Sophie De Marche
Na een korte afwezigheid mogen de populaire mascottes van betaalbare boodschappen zich weer helemaal uitleven op radio. Marketing Manager Els Lagrou licht de succesvolle comeback toe.
Trend / Online audio
26-09-2022 | Stefanie Van Snick
Internetluisteren kent een felle opmars. Ook na de versnelde boost sinds de coronapandemie blijft de trend zich verderzetten. Ontdek ons online audio-aanbod.
Expert / Adverteerders getuigen
06-09-2022 | Lore Lenseclaes
Audio wordt steeds krachtiger en performanter om doelgroepen kwalitatief te bereiken. Deze zeven succesvolle adverteerders vertellen waarom radio een vaste waarde is in hun mediaplan.
Case / Disneyland® Paris x MNM
31-08-2022 | Lissa De Peuter
MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Case / MNM x Red Bull
18-07-2022 | Julie Desmet
Red Bull bouwde een ijzersterke community uit door voluit te gaan voor merkbeleving en de lat torenhoog te leggen voor zichzelf én voor zijn mediacompagnons. Zo ook voor MNM.
Case / Miele
13-07-2022 | Julie Zagers
Het keukenmerk optimaliseerde zijn laatste radiocampagne met inzichten uit ons DIVA-onderzoek. Resultaat? Een campagne die op volle toeren draait!
Case / IKEA
13-07-2022 | Sophie De Marche
Duurzaamheid, creativiteit en eenvoud zijn waarden die IKEA als gegoten zitten. Céline Smidts en Kaat Van Noten van Ikea België lichten toe.