Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.
Trend / TV
14-03-2024 | Geert Vansant
Het einde van Q1 2024 nadert snel. We hebben al in de CIM-cijfers gesnuffeld en ontdekten drie opvallende trends. Ook benieuwd? We delen graag 3 in het oog springende vaststellingen.
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Expert / VRT Vernieuwt
30-06-2023 | Jordan Bowring
Er was de laatste weken enorm veel te horen en lezen over de verjongingsinitiatieven van VRT. We lijsten de belangrijkste pijlers (en hun gevolgen) op.
Schrijf je in!
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Case / Product placement
28-07-2021 | Stefanie Van Snick
Vanaf 9 september kan je inschrijven voor de nieuwe Premium Partnerships TV & Video. Hier vormt ook product placement een onderdeel van. Cécemel, Pur Natur, Citroën, Opel, Campari en Wienerberger tonen hoe het werkt.
Trend / Videoformaten
15-06-2021 | Dirk Soetens
Korte videoformaten zijn populairder dan ooit. Sociale kanalen voeren de trend aan: hoe hapklaarder, hoe populairder en dus ook: hoe effectiever. Hoe optimaliseer je als marketeer de kracht van short-form video voor jouw merk?
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
Case / Premium Partner TV & Video
16-04-2021 |
“Het publiek dat bereikt wordt via de programma’s op VRT 1 en Canvas, vormen een uitstekende match met ons blonde bier”, zegt marketing manager Tom Robberechts.
Case /
28-06-2018 | Stefanie Van Snick
Via radio en Google Adwords verhoogde SafeShops.be haar naamsbekendheid om het consumentenvertrouwen in e-commerce een boost te geven.