Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Klarafestival 2025
29-11-2024 | Jordan Bowring
Het Klarafestival, hét grootste klassieke muziekfestival van België, biedt in 2025 een unieke kans om jouw merk in de schijnwerpers te zetten.
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.
Update / Najaar 2024
11-09-2024 | Marit Ginevro
Dit najaar belooft Var opnieuw een unieke ervaring te bieden, met een breed aanbod aan vernieuwde merken en straffe programma's.
Schrijf je in!
Update / Najaar 2024 VRT
06-09-2024 | Lissa De Peuter
De publieke omroep zet in op kwaliteit en impact, met content die alle Vlamingen weet te raken. Ideaal om je merk op een krachtige manier onder de aandacht te brengen.
28-08-2024 | Silke Deliens
Podcasts blijven een krachtige manier om doelgroepen te bereiken, en VRT MAX biedt dit najaar een reeks boeiende en diverse nieuwe podcasts.
28-08-2024 | Anaïs Tack
Met het najaar van 2024 in aantocht en de spannende vooruitzichten voor begin 2025, biedt VRT MAX adverteerders een perfecte kans om hun merk te positioneren op het grootste streamingplatform van Vlaanderen.
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.