Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Radio in december
23-11-2023 | Jordan Bowring
Radio doet in de maand december het kwik stijgen met zijn straf aanbod aan muziek, (live)belevenis én breed bereik! Ontdek de 3 redenen.
Research / IPSOS
10-11-2023 | Dirk Soetens
Recente cijfers van het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd door IPSOS onthullen een opvallende trend in het radiolandschap in Vlaanderen. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
Research / CIM-cijfers
19-10-2023 | Veerle Hellemans
Wekelijks luisteren 5,2 miljoen Vlamingen naar radio. Dat is maar liefst 90% van de totale bevolking. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Research / Listen up!
03-10-2023 | Dirk Soetens
De baanbrekende publicatie 'Listen Up' toont aan dat emotionele positiviteit essentieel is voor de effectiviteit van audiocampagnes. Bekijk de 4 inzichten die aantonen waarom ‘feelgood’ werkt
Research / UMA Benchmark
22-09-2023 | Dirk Soetens
De organisatie van mediabureaus (UMA) en enkele partnerbureaus hebben hun studie over digitale investeringen in België voor de eerste helft van 2023 vernieuwd. Bekijk de resultaten.
Research / Knokke Off
12-09-2023 | Geert Vansant
De Vlaamse fictiereeks waar enkele jonge twintigers een onbezonnen zomer beleven in het weelderige Knokke is met voorsprong de best bekeken ‘VRT MAX only’-serie.
Update / Najaar VRT
30-08-2023 | Jordan Bowring
De zomer zit er bijna op en er staan alweer meer files op de weg, maar niet getreurd: VRT schiet stevig uit de startblokken met een lading gloednieuwe programma's.
Update / Najaar VRT MAX
25-08-2023 | Jordan Bowring
De digitale hotspot van VRT bouwt dit najaar voort op zijn succesrecept: het allerbeste van VRT, met een onevenaarbaar digitaal audioaanbod én nieuwe (ont)spannende verhalen.
Update / One World Radio
04-08-2023 | Rudi Janssens
Hoe bereik je als adverteerder de jonge muziekfans 18-34? Wij presenteren met trots het ‘One Love Package’.
Update / Ads & Data
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 2024 verzorgt Ads & Data ook de digitale videoreclame bij de videocontent van VRT.