Wat duurt slechts enkele seconden en heeft de kracht om zowel merkbekendheid, aankoopintentie als imago te boosten? De 5”-billboards op Eén en Canvas & BVOD via VRT NU. Ontdek 3 inzichten
→Category Entry Points (CEP’s) zijn situaties waarin je doelgroep idealiter aan je merk denkt. Bijvoorbeeld:
Hoe meer category entry points door consumenten aan je merk worden gekoppeld, hoe beter. Het komt er dus op aan zo sterk mogelijke ‘Program Fits’ te maken, zodat die linken steeds evidenter en sterker worden. Daarbij speelt ook psychologie een niet-onbelangrijke rol: een merk dat op tv verschijnt wordt ervaren als populair en succesvol. Als er dan ook nog een creatieve knipoog is met het tv-programma waaraan de billboard gelinkt is, is de cirkel rond.
We zien een billboard van Physiomer bij het Weerbericht. Hoe meer we deze spot zien, hoe sneller we de keuze gaan maken voor Physiomer wanneer Sabine Hegendoren aankondigt dat het seizoen van de verkoudheden en griepjes er weer aankomt. Opdracht volbracht.
Twee uitschieters in de categorie likeability zijn Dreamland en Physiomer. Dreamland linkte zich succesvol aan de intrede van de Sint, Physiomer aan het Weerbericht.
Intekenen kan tussen 9 september en 15 september 2021. Je hebt de keuze tussen 2 sponsorpijlers van 1 of 2 jaar: