Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Mitsubishi Electric
27-02-2023 | Julie Zagers
Awareness creëren voor een relatief onbekend merk in de sector wiens naams bovendien een heuse tongbreker is: het leek geen evidentie.
Brand / 40j Studio Brussel
24-02-2023 | Julie Desmet
De meest eigenzinnige zender van Vlaanderen wordt 40. Dat vieren we met 40 uur radio, bands, concerten, dj’s, comedy en meer. Dat zorgt ongetwijfeld voor een cool feestje, maar ook voor coole advertentiemogelijkheden.
Case / Argenta
15-02-2023 | Joke Claessen
Voor de gouden Effie-winnaar Argenta maakte radio een belangrijk deel uit van hun mediamix. Het succesverhaal wordt toegelicht.
Brand / VRT MAX in 2022
17-01-2023 | Lore Lenseclaes
2022 is voor VRT MAX een jaar om niet te vergeten. De digitale kijk- en luisterbestemming van VRT heeft een topjaar achter de rug met veel vernieuwing, kersverse programma’s én sterke kijk- en luistercijfers.
Brand / Showbizz 2023
17-01-2023 | Silke Deliens
De maand januari staat volop in het teken van entertainment en showbizz met enkele grootse, niet te missen shows. Het ideale moment als adverteerder om je merk in de kijker te zetten op Eén.
Brand / Voorjaar VRT MAX 2023
17-01-2023 | Laura Ottoy
VRT MAX versterkt zich in 2023 verder als dé digitale kijk- en luisterbestemming van VRT, met de beste series, docu's, podcasts en live radio verzameld in één app.
Brand / Voorjaar Eén 2023
17-01-2023 | Mauro Meurisse
Eén trapt 2023 af met een gevarieerd aanbod voor alle Vlamingen: vaste waarden en sterktes die de kijker zo herkent en apprecieert, warme en authentieke verhalen, kwaliteitsvolle fictie en human interest.
Case / Sonic branding
23-12-2022 | Jordan Bowring
Sleeplife, Sunweb en Schweppes maakten elk gebruikt een bekende internationale hit om hun campagne kracht bij te zetten en met succes! Bekijk de drie cases:
Case / Albert Heijn
16-11-2022 | Sophie De Marche
Na een korte afwezigheid mogen de populaire mascottes van betaalbare boodschappen zich weer helemaal uitleven op radio. Marketing Manager Els Lagrou licht de succesvolle comeback toe.
Case / Disneyland® Paris x MNM
31-08-2022 | Lissa De Peuter
MNM gaat er deze zomer opnieuw uit met een knal met The Catch. Het populaire event partnert dit jaar met adverteerder Disneyland® Paris. Sophie Dero van Disneyland Paris Belux licht toe hoe de adverteerder impact en visibiliteit zocht én vond.