Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / DIVA
13-02-2021 | Lore Lenseclaes
“In een marktsegment waar al veel spelers actief zijn, komt het er op aan te innoveren en creatief te zijn.” Aan het woord: Jente Prims, Senior Brand Manager bij Délio.
Case / Brandbuilding
26-11-2020 | Lore Lenseclaes
Lapperre staat voor hoorkwaliteit. Geen beter medium dan radio om deze boodschap ten gehore te brengen. Aan het woord: Anne Abbeel, Marketing Director Lapperre.
Case / Traffic booster
08-10-2020 | Bart De Wit
Radio is de ideale megafoon om je merkverhaal over te brengen aan een brede doelgroep, ook op relatief korte termijn. Luc Chantraine, ceo van Halutec, kon het zelf ervaren met zijn campagne voor Minimax-waterverzachters.
Case / Spotalytics
20-08-2020 | Dirk Soetens
De campagne van Immoweb toonde aan dat in de eerste minuten na het uitzenden van de radiospots het websiteverkeer steeg met 46%.
Case / Campaway
27-07-2020 | Julie Zagers
‘Campaway’ is het initiatief waarmee BCCMA het reizen met de motorhome, caravan of vouwwagen wil promoten. Geen beter medium dan radio om tot actie te doen overgaan.
Case / Sonic branding
08-07-2020 | Lissa De Peuter
We legden ons oor te luister bij de International Sound Awards en grasduinden in de sterkste audiobranding-inzendingen vanuit de hele wereld.
Case / Zomer
30-06-2020 | Julie Zagers
Je campagne aanpassen aan de (nieuwe) context loont, dat leerden we uit recent DIVA-onderzoek. Deze 8 zomerse coronacampagnes tonen hoe je efficiëntie, context én creativiteit combineert.
Case / Pfizer
19-06-2020 | Caroline van der Kooi
De fabriek van Pfizer in Puurs start binnenkort met de productie van een corona-vaccin en zoekt daarvoor tegen september 150 “vaccinmakers”. Ultrasnel activeren? Radio to the rescue.
02-06-2020 | Stefanie Van Snick
Een automotive speler die het klaarspeelt om op 30 dagen zijn merkherkenning meer dan te verdubbelen? Kia deed het. De motor van dit succes? Radio.
Case / Winkelhieren
18-05-2020 | Stefanie Van Snick
Als lokale zelfstandige kan je alle steun gebruiken. Daarom lanceerde DPG Media Advertising samen met productiehuis Brandy en met de hulp van Var een radiocampagne voor UNIZO. Doel? Meer ‘winkelhieren’.