Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Aldi
26-04-2022 | Sofie De Block
Sinds 2020 communiceert ALDI wekelijkse promoties met het goedgevonden KNALDI-concept. Campaign Manager, Lotte Eeckhout, licht toe.
Creative partnership / Radio 2
22-04-2022 | Sam Homblé
Spar en Radio 2 laten een frisse wind waaien door één van de leukste paastradities. In 5 Vlaamse gemeenten organiseert de grootste familiezender een leuke paaszoektocht.
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Creative partnership / Bpost
11-04-2022 | Julie Desmet
Bos is er nooit genoeg. Daarom doen Sander & Laura hun avontuur van vorig jaar nog eens over, met een nóg groenere focus en een verdubbelde ambitie.
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / A.S. Adventure
09-03-2022 | Hilde Leemans
Betekenisvol adverteren geeft een campagne vleugels. Het creative partnership van A.S.Adventure met de Radio 2-natuurwandelingen blinkt niet alleen uit in relevantie maar ook in creativiteit én performantie.
17-02-2022 | Bart De Wit
Sonic branding is al lang geen toekomstmuziek meer. De campagne van Sleeplife illustreert dat een doordachte audiobranding een luidspreker op je creatie én resultaat zet.
Case / Sunweb
19-01-2022 | Stefanie Van Snick
Als de creatiefste vakantie-aanbieder aan de slag gaat met het oernummer over vakanties, komt daar natuurlijk vuurwerk van. Sunweb levert met ‘It’s a Sunweb Holiday’ een spot af waar niet naast te luisteren valt.
Case / Viata
11-10-2021 | Stefanie Van Snick
Om de naambekendheid van zijn online apotheken te vergroten, voerde Viata in 2020 een radiocampagne in twee golven. De impact was meteen merkbaar, zowel in het verkeer naar de website als in het aantal nieuwe klanten.
Case / Veranda's Van Der Bauwhede
23-09-2021 | Wouter De Bruyn
Hoe word je als regionale speler met één showroom een van de grootste verandabouwers van Vlaanderen? Door maximaal te profiteren van de regionale dekking van Radio 2.