Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Brand / Var-portfolio
24-10-2024 | Marit Ginevro
Onze radiostations bestrijken een breed scala aan leeftijden en sociale groepen. Hier een handig overzicht van wat elk station te bieden heeft.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
Schrijf je in!
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.
Update / VRT 2025
28-08-2024 | Annemie Pauwels
Van intrigerende fictiereeksen en spraakmakende documentaires tot diepgaande menselijke verhalen en grootschalige entertainmentshows – er is voor elk wat wils in 2025 op VRT 1 en VRT Canvas.
Brand / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Marit Ginevro
Vanaf maandag 2 september gooit MNM het roer om met een nieuwe baseline, een nieuwe branding én een nieuwe sound. Ontdek wat MNM in petto heeft en hoe jouw merk kan profiteren van deze vernieuwing.
26-08-2024 | Mauro Meurisse
VRT Canvas biedt dit najaar opnieuw kwaliteit en verdieping. Met gedurfde, zelfrelativerende en kritische programma’s biedt VRT Canvas een frisse kijk op de wereld: van diepgravende documentaires, boeiende human interest, scherpe humor tot meeslepende fictie.
26-08-2024 | Yelle Pypops
Dit najaar zet VRT 1 opnieuw de toon als dé verbindende kracht in Vlaanderen met een rijk en gevarieerd programma-aanbod: van spraakmakende human interest en actualiteit tot de beste Vlaamse fictie en ontspannende content.
Brand / DWW 24
11-06-2024 | Sam Homblé
Dit jaar staat De Warmste Week in het teken van eenzaamheid, een probleem dat 1 op de 2 Vlamingen soms ervaart.