Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / DWW 2022
23-06-2022 | Sam Homblé
VRT zal dit jaar met z'n allen vlammen tegen kansarmoede, het nieuwe thema van De Warmste Week 2022. Wil je als adverteerder je steentje bijdragen?
Update / Zomer VRT
18-05-2022 | Julie Desmet
VRT heeft een goedgevuld programma met tal van initiatieven om deze zomer nog dichter bij de luisteraar te staan.
Update / Eén
22-03-2022 | Laurens Luypaert
Tom Waes is terug van weggeweest! Na twee jaar noodgedwongen thuisblijven door de coronacrisis, trekt Tom Waes eindelijk weer de wereld rond.
Trend / Positive Impact
11-03-2022 | Bruno De Turck
Met kwalitatieve en maatschappelijk relevante content bieden de VRT-zenders een merkveilige adverteerderscontext, geen evidentie in deze tijden.
Update / tv-programmatie
24-02-2022 | Yelle Pypops
Eén en Canvas brengen in de lente van 2022 weer het beste aanbod van zowel straffe titels van hier als internationale topcontent. Met een juiste mix van meeslepende, uitdagende en verrassende titels.
Update / CREATIVE PARTNERSHIP
07-02-2022 | Julie Desmet
De Wekker, is het gloednieuwe StuBru-ochtendprogramma, met Bolt Energie als trotse creative partner.
Update / CANVAS
17-01-2022 | Mauro Meurisse
Een nieuw kalenderjaar betekent ook een nieuwe jaargang van Extra Time. Na 13 jaar geeft Frank Raes de fakkel door aan Aster Nzeyimana.
Update / VRT NU
07-01-2022 |
Eén zet het nieuwe jaar goed in met het vierde seizoen van het populaire Dertigers, dat ook het laatste seizoen van de reeks wordt.
27-12-2021 | Laura Ottoy
Vanaf zondag is de psychologische thrillerreeks Twee zomers te zien op Eén. Met namen zoals Koen De Bouw, Kevin Janssens en Ruth Becquart bestaat de reeks ook uit een echte topcast.
Update / Schweppes
27-12-2021 | Sophie De Marche
Schweppes lanceerde deze zomer zijn eerste radiocampagne en legt meteen bijzonder straffe DIVA-resultaatscijfers voor. We like it like that!