Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research /
17-12-2018 |
Ontdek hoe Hello bank! als één van de tien partners ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
17-12-2018 | Stefanie Van Snick
Lees hoe Luminus als één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
17-12-2018 | Lissa De Peuter
In dit artikel lees je hoe 2dehands.be als partner van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
STIHL is één van de partners die ten voordele van De Warmste Week 2018 een actie opzet.
Case /
14-03-2018 | Var redactie
De grootste uitdaging voor verzekeringsspecialist Corona Direct? Zijn kilometer-verzekering sterker in de markt zetten.
14-03-2018 |
Consultancybureau Bain & Company bewees dat de combinatie van online en offline mediacampagnes het effectiefst is.
Brand , Case /
14-03-2018 | Bruno De Turck
Een dj die je leven kan redden en radio die daarbij helpt? Het kan. De Vlaamse Stichting voor Verkeerskunde deed het via haar nieuwe campagne.
Case , Brand /
06-03-2018 | Marit Ginevro
Met Spread The Work, de jaarlijkse unieke samenwerking tussen MNM en VDAB, slaat de jongerenzender een brug tussen werkgevers en werkzoekenden.
13-02-2018 | Var redactie
Hoe bouw je naamsbekendheid op in een nieuwe markt? Beter Bed, een Nederlandse slaapkamerspecialist die in 2011 voet aan grond zette in België, geeft het goede voorbeeld.
01-02-2018 | Marit Ginevro
Een sterk partnership? Dat moet je soms niet te ver zoeken. Toen Studio Brussel de zomer op gang trapte in Ibiza lag een samenwerking met Seat voor de hand...