Wil je adverteren via radio, tv, display, podcasts of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken of via Spotify?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Trend / Internationaal
17-02-2021 | Dirk Soetens
Naar jaarlijkse gewoonte peilt Adformatie bij 22 CEO’s van mediabedrijven en -omroepen naar de belangrijkste speerpunten voor het komende jaar in de Nederlandse mediasector. Wat blijkt?
Trend / consumer trends
28-01-2021 | Dirk Soetens
Het nieuwe normaal is here to stay en dat zien we ook terug in het gedrag van consumenten. Met deze 7 trends kan je je campagne optimaal inzetten op media en momenten waar zoveel mogelijk mensen van je doelgroep actief zijn.
Update / Week van de Belgische muziek
26-01-2021 | Lissa De Peuter
Van maandag 8 tot en met zondag 14 februari organiseren VRT en VI.BE, samen met andere media en spelers uit de muzieksector, de Week van de Belgische muziek om de zwaar getroffen muzieksector een hart onder de riem te steken.
Expert / ideale adverteerderscontext
21-01-2021 | Lissa De Peuter
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Update / Eindejaar bij VRT
14-12-2020 | Tiffany Van Droogenbroeck
VRT wilt deze eindejaarsperiode extra gezellig maken in de Vlaamse huiskamers met een aanbod vol kerstspecials, muziek en humor.
Update / De Warmste Week
14-12-2020 | Sam Homblé
De Warmste Week bedankt in de week voor kerst iedereen die het verschil heeft gemaakt in dit bijzondere jaar.
08-12-2020 | Marit Ginevro
Betekenisvolle storytelling voor een goed doel, deze creatieven hebben hun beste beentje voorgezet. Check de knappe initiatieven in het kader van De Warmste Week.
Trend / Media & Culture Fast Forward
07-12-2020 | Lissa De Peuter
Hoe zal de toekomst media & cultuur eruit zien? Time to reboot, time to act: Ctrl Act Del. Dat is het thema van de nieuwe editie van Media & Culture Fast Forward op 15, 15 en 16 december.
04-12-2020 | Lissa De Peuter
Vous aimeriez élaborer un plan de communication original, en complicité avec nos résidents ? Voilà l’appel lancé par l’asbl Villa Fura via dewarmsteweek.be. Creative Belgium y a répondu avec enthousiasme et organise un make-a-thon.
Case / Partnership
02-12-2020 | Bruno De Turck
Het kookplatform 'Lekker van bij ons' van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van VRT: Dagelijkse Kost. Ontdek de 3 geheimen van dit gelukkige tinnen huwelijk.