Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Acerta Consult
10-03-2025 | Celine Verkaeren
In samenwerking met de Vlaamse Overheid en Acerta Consult zette Studio Brussel een week lang het beroep van gastleraar in de kijker.
Expert / Soniq Sweet Spot 2024
30-01-2025 | Jordan Bowring
Elk kwartaal bekroont de Soniq Sweet Spot radiospots die uitblinken in creativiteit, originaliteit, productiewaarde en duidelijke communicatie.
Update / Voorjaar 2025
13-01-2025 | Jordan Bowring
Van vernieuwende formats tot lokaal verankerde verhalen: onze programma’s combineren diversiteit, kwaliteit en impact. Een unieke kans om jouw merk in de kijker te zetten!
Update / Voorjaar 2025 radio
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met 3.897.000 wekelijkse luisteraars* biedt Var een unieke kans om jouw merk te verbinden met een breed publiek.
Schrijf je in!
Expert / Soniq Sweet Spot Q3
02-12-2024 | Jordan Bowring
Update / Klarafestival 2025
29-11-2024 | Jordan Bowring
Het Klarafestival, hét grootste klassieke muziekfestival van België, biedt in 2025 een unieke kans om jouw merk in de schijnwerpers te zetten.
Creative partnership / Iedereen beroemd
25-11-2024 | Jordan Bowring
‘Met de doos in huis’ is de nieuwe rubriek van ‘Iedereen beroemd’ waar bol trotse partner van is, en waar letterlijk iedereen bij kan winnen.
Expert / Radioreclame
20-11-2024 | Marit Ginevro
De opkomst van digitale innovaties zoals OLA, podcasts en AI biedt adverteerders nieuwe creatieve kansen.
Creative partnership / Albert Heijn
23-10-2024 | Jordan Bowring
In september pakte MNM uit met een samenwerking met Albert Heijn, waarbij luisteraars de kans kregen om hun boodschappen volledig terugbetaald te krijgen.
Creative partnership / STIP IT
14-10-2024 | Jordan Bowring
Samen hebben ze met VRT een krachtig en creatief partnership opgezet om het thema onder de aandacht te brengen en actie te stimuleren.