Artikel / Audio
09-10-2019 | Marit Ginevro
Black Friday is de dag waarop de wereld massaal aan het shoppen slaat. Met deze 4 tips verschijnt je merk voorbereid aan de sales-start.
Artikel / Brands
30-09-2019 | Lissa De Peuter
Tijdens de Warmste Week kan iedereen opnieuw deelnemen aan de Warmathon. Wij nodigen jullie uit om samen met ons te lopen voor het goede doel op 19 december in het Koning Boudewijnstadion in Brussel.
Artikel / Research
25-09-2019 | Marit Ginevro
Op 19 september 2019 kwamen 10 sprekers ons vanuit hun expertise wijzer maken over de nieuwste trends in de retailmarkt op RetailDetail Day.
25-09-2019 | Bart Lombaerts
De Effie Awards hebben hun oogst van 2019 bekendgemaakt. Stuk voor stuk straffe cases die een juiste strategie koppelen aan een creatieve invulling, een goede selectie van de touchpoints en uitstekende resultaten.
Case / Audio
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
Research / Research
10-09-2019 | Dirk Soetens
Gebruikt en goedgekeurd door grote adverteerders als TUI, Carglass en RTL: Spotalytics is voor vrijwel elke sector inzetbaar. Goed nieuws voor datagedreven mediaplanners en marketeers, en wel om 3 redenen.
Artikel / Audio, Video
02-09-2019 | Saskia Schatteman
Zeg niet langer BVAM-ABMA. Zeg VIA. De vereniging bundelt de regies gespecialiseerd in reclameruimte op audiovisuele media en zet voortaan meer in op nieuwe ontwikkelingen.
Artikel /
02-09-2019 | Bart Lombaerts
Al twee jaar is Jihad Van Puymbroeck social media redacteur van VRT NWS. Een job waarvoor de term ‘24/7’ wel uitgevonden lijkt. Jihad vertelt over haar job, grote voorbeelden en de kinderdroom (die er nooit was) om in de media te werken…
02-09-2019 | Marit Ginevro
Op 25 september is het zover. Dan belonen de Effie Awards weer de belangrijkste ingrediënten in marketingcommunicatie: ideeën die werken. What’s in it for you?
30-08-2019 | Bart Lombaerts
Op initiatief van VIA voerde Echo Research het eerder in het VK uitgevoerde onderzoek ‘Re-Evaluating Media’ ook in België uit. Dit zijn de resultaten.
29-08-2019 | Lissa De Peuter
En we trappen weer het najaar af. Tijd om als adverteerder je mediaplan voor de komende maanden te vervolledigen. Dit mag je verwachten van het najaar op VRT-radio.
Artikel / Partnerships
29-08-2019 | Marit Ginevro
Radio 2 trok deze zomer naar zee met Pearle en Eneco. Dat leverde 129 uur zonnige radio, een massa zomerplezier en een mooie visibiliteit voor de partners op.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.