Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / Web traffic
01-04-2025 | Marit Ginevro
Ontdek hoe de krachtige combinatie van radio en digitaal jouw merk kan laten groeien en het online verkeer met maar liefst +43% kan verhogen!
Case / De lijn
31-03-2025 | Jordan Bowring
Voor De Lijn blijft radio een vaste waarde in de mediamix om brede doelgroepen aan te spreken én gedragsverandering te stimuleren.
Case / Car-Pass
Met een creatieve radiospot die verrast én raakt, zette Car-Pass opnieuw radio centraal in zijn campagne.
Research / Exclusieve luisteraars
28-03-2025 | Stefan Delaeter
Radio blijft een krachtig medium om een breed en trouw publiek te bereiken, en biedt een unieke kans om hun merk doeltreffend onder de aandacht te brengen.
Schrijf je in!
Case / DATS 24
28-03-2025 | Jordan Bowring
We spraken met Bjorn Van der Cruyssen, Head of Media bij Colruyt Group, over waarom DATS 24 bewust kiest voor radio en hoe het medium een stevige impact heeft op zowel branding als sales.
Update / Podcast advertising
25-03-2025 | Stefan Delaeter
Var en Mediahuis bundelen hun krachten en vormen vanaf nu samen de meeste beluisterde podcastinventory van Vlaanderen.
Creative partnership / Acerta Consult
10-03-2025 | Celine Verkaeren
In samenwerking met de Vlaamse Overheid en Acerta Consult zette Studio Brussel een week lang het beroep van gastleraar in de kijker.
Research / Podcast advertising
06-03-2025 | Celine Verkaeren
Podcasts zijn helemaal in, en dat is goed nieuws voor jouw merk. Waarom is adverteren via podcasts zo effectief? Ontdek hier de 4 belangrijkste redenen!
Research / 6 audiocases
28-02-2025 | Celine Verkaeren
Benieuwd naar het effect van radiocampagnes? Ontdek deze 6 unieke audiocases en laat je inspireren.
Case / Mooimakers
25-02-2025 | Celine Verkaeren
Mooimakers wint tegen zwerfvuil dankzij hun succesvolle radiocampagne waarmee ze 49% van de Vlamingen bereiken.