Wil je adverteren via radio, tv, display, podcasts of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken of via Spotify?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / VRT
10-12-2020 | Dirk Soetens
De maand oktober was een bijzonder sterke digitale maand voor VRT met 2.346.115 unieke browsers per dag. Enkel de maand maart (start coronacrisis) deed het beter.
Update / De Warmste Week
08-12-2020 | Marit Ginevro
Betekenisvolle storytelling voor een goed doel, deze creatieven hebben hun beste beentje voorgezet. Check de knappe initiatieven in het kader van De Warmste Week.
Research / Corona
08-12-2020 | Dirk Soetens
De corona-pandemie heeft ook radio te pakken gekregen. De symptomen: langere luisterduur thuis, stijgende vertrouwenscurves. Hoe komt dat?
Trend / Media & Culture Fast Forward
07-12-2020 | Lissa De Peuter
Hoe zal de toekomst media & cultuur eruit zien? Time to reboot, time to act: Ctrl Act Del. Dat is het thema van de nieuwe editie van Media & Culture Fast Forward op 15, 15 en 16 december.
04-12-2020 | Lissa De Peuter
Vous aimeriez élaborer un plan de communication original, en complicité avec nos résidents ? Voilà l’appel lancé par l’asbl Villa Fura via dewarmsteweek.be. Creative Belgium y a répondu avec enthousiasme et organise un make-a-thon.
Case / Partnership
02-12-2020 | Bruno De Turck
Het kookplatform 'Lekker van bij ons' van VLAM partnert dit jaar al 10 jaar met het meest populaire kookprogramma van VRT: Dagelijkse Kost. Ontdek de 3 geheimen van dit gelukkige tinnen huwelijk.
Case / Brandbuilding
26-11-2020 | Lore Lenseclaes
Lapperre staat voor hoorkwaliteit. Geen beter medium dan radio om deze boodschap ten gehore te brengen. Aan het woord: Anne Abbeel, Marketing Director Lapperre.
Update / Fuck2020
25-11-2020 | Sam Homblé
Wat als je de kans krijgt om mee je schouders te zetten onder de grootste positieve exponentiële curve van 2020? In december vloekt StuBru het voorbije jaar weg met Fuck2020
Research / Lockdown radio
25-11-2020 | Dirk Soetens
Wordt er minder naar radio geluisterd nu we met z’n allen minder onderweg zijn? Ipsos ging op onderzoek uit en zag een heus ‘lockdown-radiofenomeen’.
Update / SONIQ Awards
25-11-2020 | Marit Ginevro
VIA bekroont voor de 2de keer merken die zich onderscheiden in het gebruik van geluid in hun communicatie. Dit jaar zullen er 3 categorieën uitgereikt worden. De uitreiking zal plaatsvinden op 25 februari 2021.