Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand /
24-05-2019 | Antoinette Ribas
Antoinette Ribas, AD bij DDB Brussels en juryvoorzitter Creative Belgium Awards voor print, outdoor, radio, film en direct, over haar favoriete radioinzendingen.
25-04-2019 | Marit Ginevro
De impact van slimme spraakassistenten en luidsprekers biedt een grote opportuniteit aan radio. In dit artikel nemen we enkele cases uit de VS en de UK onder de loep.
12-04-2019 | Lissa De Peuter
De groeiende populariteit van podcasts heeft de voorbije jaren ook grote merken aangespoord om zich aan deze bijzondere vorm van storytelling te wagen.
12-04-2019 | Bart Lombaerts
In het zoeken naar nieuwe radioformats blijft techniek een bepalende factor. Hoe kijken radiomakers naar die nieuwe technische ontwikkelingen?
Brand , Trend /
11-04-2019 | Peter Baert
Peter Baert is componist en eigenaar van studio Raygun. Op onze vraag laat hij zijn licht schijnen over een trending topic in audio: Sonic Branding.
08-04-2019 | Veerle Van Cauwenbergh
Adverteerders Carglass, Rabobank, Colruyt … scoren hoog in onze DIVA-impactstudies. We delen graag 7 learnings uit hun succesformules.
Brand , Research /
04-04-2019 | Lissa De Peuter
De voorbije weken is het nog maar eens gebleken: de bezorgdheid om het klimaat is groot. Time to walk the talk? Iets wat de Eneco Clean Beach Cup al 10 jaar doet, samen met Eneco en Studio Brussel.
Brand , Update , Case /
28-03-2019 | Saskia Schatteman
‘Use data, but use your instinct first,’ zegt Martin Lindström. In gesprek met onze ceo Saskia Schatteman.
Brand , Expert , Case /
26-03-2019 | Bart Lombaerts
Op 2 april 2019 – tijdens de UMA Day – worden de winnaars van de YMCE, dé competitie voor jonge mediaspecialisten, bekendgemaakt. Wij gingen al even poolshoogte nemen.