Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Sunweb
19-01-2022 | Stefanie Van Snick
Als de creatiefste vakantie-aanbieder aan de slag gaat met het oernummer over vakanties, komt daar natuurlijk vuurwerk van. Sunweb levert met ‘It’s a Sunweb Holiday’ een spot af waar niet naast te luisteren valt.
Case / Viata
11-10-2021 | Stefanie Van Snick
Om de naambekendheid van zijn online apotheken te vergroten, voerde Viata in 2020 een radiocampagne in twee golven. De impact was meteen merkbaar, zowel in het verkeer naar de website als in het aantal nieuwe klanten.
Case / Veranda's Van Der Bauwhede
23-09-2021 | Wouter De Bruyn
Hoe word je als regionale speler met één showroom een van de grootste verandabouwers van Vlaanderen? Door maximaal te profiteren van de regionale dekking van Radio 2.
Case / Torfs
23-09-2021 | Stefanie Van Snick
Relevante aangepaste campagneboodschappen, die perfect passen in de nieuwe tijdsgeest loont. Marketing coördinator Isabel Van Goethem legt uit.
Case / Caractère
17-09-2021 | Bart De Wit
Een atypische creatie, een doordachte mediamix en een uitgekiende planning zorgden voor druk reisverkeer naar de website van reisorganisatie Caractère.
Case / Zip
17-09-2021 | Julie Zagers
De populaire ‘ZIP-blokskes’ zijn vooral gekend voor gebruik binnenshuis: om haard of kachel aan te steken. Maar de aanmaakblokjes dienen ook voor de barbecue. Die boodschap bracht ZIP in een unieke radiocampagne.
Case / D'M&S rekent op radio
13-07-2021 | Ivan Boons
Radio voor B2B-boodschappen blijkt een perfecte match. Communicatiebureau D’M&S rekent al jaren op radio voor zijn eigen branding. Reinhard Van den Bergh vertelt graag waarom.
Case / DIVA
16-04-2021 | Silke Deliens
DIVA is al jaren een trouwe me(e)tgezel om de impact van radio en tv- campagnes te optimaliseren. Maar valt de impact van crossmediaal adverteren ook effectief te meten? En heeft crossmedialiteit een katalysator-effect op ROI?
Case / Effie Award
26-02-2021 | Hendrik Kiekens
Wat doe je als je als autobouwer niet meteen met een nieuw model kan uitpakken? Berusten in de situatie… of op zoek gaan naar de troeven die het merk nog altijd heeft? Mitsubishi wist wat gekozen.
13-02-2021 | Lore Lenseclaes
“In een marktsegment waar al veel spelers actief zijn, komt het er op aan te innoveren en creatief te zijn.” Aan het woord: Jente Prims, Senior Brand Manager bij Délio.