Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Update
14-12-2020 | Saskia Schatteman
Op 14 december kondigden Telenet/SBS, Mediahuis, Proximus/Skynet en Pebble Media aan samen een nieuwe nationale, crossmediale reclameregie op te richten.
Update / Apps VRT
24-11-2020 | Sam Homblé
Het beste van Studio Brussel, MNM en Radio 1, altijd in je broekzak! De zenders lanceerden deze maand gloednieuwe apps met tal van coole features.
Update / MNM
18-11-2020 | Hilde Leemans
Geen merk dat zo sterk connecteert met de doelgroep 12-34 dan MNM. Dankzij de vernieuwde MNM-app kunnen adverteerders voortaan nog sterker connecteren binnen de jongerendoelgroep.
Update / StuBru
03-11-2020 | Sam Homblé
Het beste van Studio Brussel, altijd in je broekzak! De zender lanceert een gloednieuwe mobiele app met een flink aantal nieuwe functies. Daarnaast lanceert de muziekzender ook digitale muziekstream: UNTZ.
Update / Media Fast Forward
17-12-2019 | Lissa De Peuter
Linde Merckpoel van StuBru en Dries De Bruyn, creative director bij LDV, gingen samen op pad om de nieuwste trends en innovaties in medialand te spotten.
Update / Insites Consuting
25-11-2019 | Dirk Soetens
Brand Religion is een publicatie van InSites Consulting die orde in de chaos wil scheppen door alle heersende marketingovertuigingen te inventariseren in 3 “geloofsovertuigingen”.
Update /
10-09-2019 | Dirk Soetens
Gebruikt en goedgekeurd door grote adverteerders als TUI, Carglass en RTL: Spotalytics is voor vrijwel elke sector inzetbaar. Goed nieuws voor datagedreven mediaplanners en marketeers, en wel om 3 redenen.
30-08-2019 | Bart Lombaerts
Op initiatief van VIA voerde Echo Research het eerder in het VK uitgevoerde onderzoek ‘Re-Evaluating Media’ ook in België uit. Dit zijn de resultaten.
Update , Brand /
20-06-2019 | Dirk Soetens
Met jouw campagne echt scoren bij je doelgroep – dat is wat elke marketeer wil. Onze DIVA 3.0 impactstudie geeft je heel precieze feedback over je campagne en unieke inzichten om jouw business nog sterker te maken.
Brand , Update /
07-06-2019 | Bart Lombaerts
Gerrit Kerremans Head of Music bij de VRT. Op basis van recente researchcijfers legt hij uit hoe hij de playlist voor de zenders Radio 1, Radio 2 en StuBru relevant en divers houdt.