Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / AI
24-04-2024 | Peter Baert
Deze week brak AI door in de muziek via Udio en Suno. Vroeger lieten we ons verrassen door Dall-E of Midjourney, vandaag door gepersonaliseerde AI-gegenereerde songs van zingende katten.
Expert / Local first
12-04-2024 | Julie Zagers
In dit artikel beantwoordt Managing Director Dennis Vandewalle van LDV United drie pertinente vragen over radio.
11-04-2024 | Stefanie Van Snick
In de reeks ‘Liever Lokaal’ laten we drie partijen aan het woord over de kracht van herkenbaarheid in radiocampagnes. Melissa Boeykens van Nespresso beantwoordt drie pertinente vragen.
11-04-2024 | Bart De Wit
In dit artikel beantwoordt Business Director Marieken Maes drie pertinente vragen over radio.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Expert / Crossmedia
23-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Audio boost je business, bouwt mee aan merken en zorgt voor traffic en ROI. Dat bewijzen nationale en internationale studies. Davy Caluwaerts, Chief Client Officer bij Publicis Groupe Belgium, licht het toenemende belang en de impact van audio toe.
Expert / Sonic branding
01-09-2020 | Dirk Soetens
Via sonic branding kan je merk zich onderscheiden. Maar hoe begin je eraan? Hoe dat proces werkt, legt Cedric Engels, co-founder en sound director bij Sonhouse, je stap voor stap uit.
Expert / sonic branding
02-03-2020 | Lissa De Peuter
The future is hear en je merk auditief vertalen een must. Rose Beaumont, Senior VP Europe Communications van Mastercard, ontkracht 3 sonic branding-vooroordelen.
Expert / SONIQ 2020
08-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Matt Hopper, Creative Director van Trisonic Londen, gespecialiseerd in audio content en sonic branding identities, is voorstander van het "1 ingrediënt-principe".
08-01-2020 | Lissa De Peuter
Matt Hopper, Creative Director van productiehuis Trisonic Londen, specialiseert zich in het maken van audio content en sonic branding identities. Lees zijn 5 gouden regels en start to audiobrand.