Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Case / Sunweb manifesto
09-04-2024 | Marit Ginevro
Sunweb koos om het over een andere boeg te gooien. Weg met de focus op prijs, hallo emotie. Deze verandering in strategie bleek een schot in het roos.
Case / Wereld Alzheimer Dag
21-03-2024 | Bruno De Turck
Het resultaat: een straffe reminder aan de problematiek én een onvergetelijke impact.
Research / Online verkeer
12-02-2024 | Dirk Soetens
Onderzoek van Nielsen toont aan dat merken die adverteren op radio een indrukwekkende stijging zien van +43% in online verkeer.
Case / Bavik Super Pils
03-11-2023 | Bart De Wit
Na jaren een vaste waarde te zijn geweest op lokaal niveau, was Bavik Super Pils klaar om de stap naar nationale retail te zetten en dit door in te zetten op radio.
Research / Combi radio & TV
18-10-2023 | Silke Deliens
Dovy Keukens adverteert als vaste waarde in het reclamelandschap zowel op radio als tv waarmee je extra grote impact creëert.
Research / Knokke Off
12-09-2023 | Geert Vansant
De Vlaamse fictiereeks waar enkele jonge twintigers een onbezonnen zomer beleven in het weelderige Knokke is met voorsprong de best bekeken ‘VRT MAX only’-serie.
Case / ALDI
26-05-2023 | Sofie De Block
Aldi slaagt erin om op een positieve manier in de kijker te blijven lopen. Hoe ALDI dat klaarspeelt? Door te bouwen op de vertrouwde kwaliteit van VRT-radio, -tv en -digitaal!
Case / Bel&Bo
22-05-2023 | Justine De Bruyn
Dankzij een Premium Partnership TV kon het modehuis zich linken aan de STIP IT-actie van Ketnet, MNM en Radio2. Ontdek hoe de samenwerking creatief en kleurrijk werd ingevuld.