Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / MNM en Lotto helpen jongeren op weg naar een eigen woning
23-06-2025 | Jordan Bowring
MNM en Lotto pakken de woonbezorgdheid van jongeren aan met De MNM Baksteen: vier weken content én 100.000 euro voor één winnaar.
Research / Web traffic
01-04-2025 | Marit Ginevro
Ontdek hoe de krachtige combinatie van radio en digitaal jouw merk kan laten groeien en het online verkeer met maar liefst +43% kan verhogen!
Research / Eindejaarslijstjes
30-01-2025 | Jordan Bowring
Welke programma’s hielden Vlaanderen dit jaar aan het scherm gekluisterd? Dit is de top 20 VRT MAX in 2024 – de best bekeken en meest besproken titels van het jaar.
Case / CERA
17-01-2025 | Hilde Leemans
CERA en Radio2 bundelen hun krachten om mensen met een mentale beperking een podium te geven.
Schrijf je in!
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Case / Nestor
31-10-2024 | Marit Ginevro
De campagne van Nestor laat zien hoe een niche-uitzendkantoor met een beperkte doelgroep krachtig doorbreekt door de juiste media in te zetten.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Case / Sunweb manifesto
09-04-2024 | Marit Ginevro
Sunweb koos om het over een andere boeg te gooien. Weg met de focus op prijs, hallo emotie. Deze verandering in strategie bleek een schot in het roos.
Case / Wereld Alzheimer Dag
21-03-2024 | Bruno De Turck
Het resultaat: een straffe reminder aan de problematiek én een onvergetelijke impact.