Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Lidl
16-05-2025 | Jordan Bowring
De crossmediale samenwerking van Lidl toont hoe je als merk letterlijk en figuurlijk mee op de fiets springt.
Creative partnership / VW Transporter
28-04-2025 | Jordan Bowring
Voor de 75ste verjaardag van de VW Transporter slaan Volkswagen en Studio Brussel de handen in elkaar. Geen klassieke spotcampagne, maar een creatief partnership op wielen.
Creative partnership / VRT MAX
DNS Belgium en VRT MAX slaan de handen in elkaar om jongeren bewuster te maken van hun online gedrag.
Research / Web traffic
01-04-2025 | Marit Ginevro
Ontdek hoe de krachtige combinatie van radio en digitaal jouw merk kan laten groeien en het online verkeer met maar liefst +43% kan verhogen!
Schrijf je in!
Trend / Kantar
28-11-2024 | Jordan Bowring
Kantar onthult 10 trends om adverteerders te helpen inspelen op de kansen en uitdagingen van 2025. Praktische tips voor succes in een snel veranderende wereld.
Creative partnership / STIP IT
14-10-2024 | Jordan Bowring
Samen hebben ze met VRT een krachtig en creatief partnership opgezet om het thema onder de aandacht te brengen en actie te stimuleren.
Creative partnership / Opportuniteiten
05-09-2024 | Sam Homblé
Na een deugddoende zomer staan de VRT-zenders klaar voor een muzikaal, avontuurlijk, ondernemend en goedgevuld najaar met heel wat creatieve opportuniteiten.
Creative partnership / Employer branding
20-08-2024 | Jordan Bowring
Via de actie 'Brahim Zkt Collega's' hebben Brussels Airlines en TRIXXO Jobs hun bedrijf op een originele manier in de schijnwerpers gezet voor de luisteraars van MNM.
Research / Summer of Sports
13-06-2024 | Sam Homblé
Publicis Groupe Belgium presenteert de bevindingen uit haar uitgebreide Summer of Sports onderzoek. We delen graag 5 inzichten.
Creative partnership / Het Gouden Bandje
24-05-2024 | Sam Homblé
Het partnership met de Nationale Lotterij bezorgt één vriendengroep de zomer van hun leven met een muzikale 'Win For Life experience' - Het Gouden Festivalbandje.