Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / ZIP
02-05-2022 | Julie Zagers
ZIP begeeft zich weer onder de adverteerders en trekt deze meteen de kaart van radio. Een vurig gesprek met creatief directeur Kenny Timmermans over de opzet van de campagne.
Case / Aldi
26-04-2022 | Sofie De Block
Sinds 2020 communiceert ALDI wekelijkse promoties met het goedgevonden KNALDI-concept. Campaign Manager, Lotte Eeckhout, licht toe.
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Update / Eén & VRT NU
05-04-2022 | Sophie De Marche
Elke avond legt Bart Cannaerst drie bekende Vlamingen het vuur aan de schenen over de kleine en grote actualiteit van de dag. Vanaf 16 april op Eén en VRT NU.
Update / UBA
29-03-2022 | Laurens Luypaert
Paul Polman, Benedict Evans, Crystal Washington en andere topsprekers decoreerden dit jaar UBA Trends Day. Wij noteerden 4 interessante quotes die elke adverteerder hoog in het vaandel moet dragen.
Update / Eén
22-03-2022 | Laurens Luypaert
Tom Waes is terug van weggeweest! Na twee jaar noodgedwongen thuisblijven door de coronacrisis, trekt Tom Waes eindelijk weer de wereld rond.
09-03-2022 | Julie Zagers
Na meer dan 15 jaar begeeft het gekende ZIP-blokje zich weer onder de adverteerders. Met de aanstekelijke radio-spot ‘1-2-ZIP’ trapte bureau Done by Friday de lente 2021 op gang.
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / A.S. Adventure
09-03-2022 | Hilde Leemans
Betekenisvol adverteren geeft een campagne vleugels. Het creative partnership van A.S.Adventure met de Radio 2-natuurwandelingen blinkt niet alleen uit in relevantie maar ook in creativiteit én performantie.
08-03-2022 | Bruno De Turck
De complementariteit tussen radio en tv aantonen, zowel op mediatechnisch als inhoudelijk en vormelijk vlak, dat doet Car-Pass sinds 2019 met zijn Date-campagne.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.