Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Week van de Belgische Muziek
25-01-2023 | Hilde Leemans
De Week van de Belgische muziek is één grote liefdesverklaring aan muziek van eigen bodem. Ook dit jaar bundelen alle VRT-netten opnieuw de krachten met tal van initiatieven.
Update / Eindejaarslijst VRT MAX 2022
17-01-2023 | Hendrik Kiekens
Met meer dan 164 podcastreeksen heeft VRT MAX ook altijd iets dat je wil horen, voor wie houdt van sport, lifestyle of een spannend verhaal. Bekijk de top 5:
Update / Sterk voorjaar VRT
17-01-2023 | Lissa De Peuter
Het voorjaar van VRT MAX, Eén en Canvas kondigt zich veelbelovend aan met een pak inspirerende en ontspannende programma's. Enkele redenen waarom je merk in de kijker loopt dit voorjaar.
Update / Voorjaar VRT-radio 2023
10-01-2023 | Lissa De Peuter
Donkere dagen zijn de beste radiodagen. Zo bereikt VRT elke week 65% van de Vlamingen met radio die raakt. Ontdek de nieuwigheden dit voorjaar op VRT-radio.
Case / Mitsubishi Electric
05-01-2023 | Silke Deliens
Mitsubishi Electric zorgt voor maximale awareness door op een ludieke manier te worstelen en te verwijzen naar de moeilijk uit te spreken naam van het merk.
Case / Argenta
02-01-2023 | Joke Claessen
Dankzij een bizarre creatie, een gouden touchpoint en een slimme investering sleepte Argenta de felbegeerde gouden Effie in de wacht.
Case / Partners DWW 2022
02-01-2023 | Julie Desmet
Naast trouwe hoofdsponsor KBC hebben ook Telenet, Albert Heijn en Bebat hun schouders gezet onder de beproefde succesformule van Eén, StuBru, MNM, Ketnet en VRT MAX.
Update / Beste radiodagen
13-12-2022 | Marit Ginevro
Er schuilt een ongelooflijke gezelligheid in de koude, steeds donker wordende winterdagen. Want tijdens de donkere dagen nemen de oren over en wordt er intenser geluisterd.
Update / Radiodag BAS x VAR
28-11-2022 | Silke Deliens
Var organiseerde in samenwerking met BAS een dagje Radio Advertising bij VRT. De studenten kregen vooraf een creatieve briefing om een radiospot te bedenken en op te nemen.
Update / D&I
25-11-2022 | Jordan Bowring
Om nieuw talent aan te trekken in de advertisingsector, brachten de jonge talenten van ASATT een bezoek aan 3 creatieve bureaus in Antwerpen. Daar leerden ze een creatieve briefing maken en het ontwikkelen van een communicatiecampagne.
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en krijg elke maand het laatste nieuws over creative partnerships, media en adverteren via de merken van VRT: radio, tv, apps, websites, events, … en veel meer.