Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / CIM
20-06-2025 | Jordan Bowring
Vandaag publiceert het CIM de resultaten van de meest recente meting van het radiolandschap in België, gebaseerd op de mediaplanningsgolf voor de periode mei 2024-april 2025.
Update / Podcast advertising
25-03-2025 | Stefan Delaeter
Var en Mediahuis bundelen hun krachten en vormen vanaf nu samen de meeste beluisterde podcastinventory van Vlaanderen.
Expert / Soniq Sweet Spot 2024
30-01-2025 | Jordan Bowring
Elk kwartaal bekroont de Soniq Sweet Spot radiospots die uitblinken in creativiteit, originaliteit, productiewaarde en duidelijke communicatie.
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Schrijf je in!
Update / Voorjaar 2025 radio
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met 3.897.000 wekelijkse luisteraars* biedt Var een unieke kans om jouw merk te verbinden met een breed publiek.
Expert / Soniq Sweet Spot Q3
02-12-2024 | Jordan Bowring
Expert / Radioreclame
20-11-2024 | Marit Ginevro
De opkomst van digitale innovaties zoals OLA, podcasts en AI biedt adverteerders nieuwe creatieve kansen.
Brand / Var-portfolio
24-10-2024 | Marit Ginevro
Onze radiostations bestrijken een breed scala aan leeftijden en sociale groepen. Hier een handig overzicht van wat elk station te bieden heeft.
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
Update / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.