Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Aldi
09-05-2022 | Lore Lenseclaes
Sinds 2020 communiceert ALDI wekelijkse promoties met het goedgevonden KNALDI-concept. Campaign Manager, Lotte Eeckhout, licht toe.
Case / ZIP
02-05-2022 | Julie Zagers
ZIP begeeft zich weer onder de adverteerders en trekt deze meteen de kaart van radio. Een vurig gesprek met creatief directeur Kenny Timmermans over de opzet van de campagne.
26-04-2022 | Sofie De Block
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Expert / Crossmedia
23-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Audio boost je business, bouwt mee aan merken en zorgt voor traffic en ROI. Dat bewijzen nationale en internationale studies. Davy Caluwaerts, Chief Client Officer bij Publicis Groupe Belgium, licht het toenemende belang en de impact van audio toe.
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / A.S. Adventure
09-03-2022 | Hilde Leemans
Betekenisvol adverteren geeft een campagne vleugels. Het creative partnership van A.S.Adventure met de Radio 2-natuurwandelingen blinkt niet alleen uit in relevantie maar ook in creativiteit én performantie.
17-02-2022 | Bart De Wit
Sonic branding is al lang geen toekomstmuziek meer. De campagne van Sleeplife illustreert dat een doordachte audiobranding een luidspreker op je creatie én resultaat zet.
Case / Sunweb
19-01-2022 | Stefanie Van Snick
Als de creatiefste vakantie-aanbieder aan de slag gaat met het oernummer over vakanties, komt daar natuurlijk vuurwerk van. Sunweb levert met ‘It’s a Sunweb Holiday’ een spot af waar niet naast te luisteren valt.
Case / Viata
11-10-2021 | Stefanie Van Snick
Om de naambekendheid van zijn online apotheken te vergroten, voerde Viata in 2020 een radiocampagne in twee golven. De impact was meteen merkbaar, zowel in het verkeer naar de website als in het aantal nieuwe klanten.