Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / GlobalWebIndex
01-04-2020 | Marit Ginevro
GlobalWebIndex is een internationaal onderzoeksbureau dat voor adverteerders, mediabureaus en uitgevers de evolutie van maatschappelijk gedrag in kaart brengt. Moeten merken campagnes blijven voeren zoals voorheen?
Research / VRT-media
26-03-2020 | Geert Vansant
De coronacrisis heeft een grote impact op ons dagelijks leven. We zijn dezer dagen in ons huis gekluisterd en dat beïnvloedt ook ons mediagedrag.
Research / Kantar TNS
25-03-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Volgens internationaal marktonderzoeksbureau Kantar biedt elke crisis opportuniteiten voor merken. Specifiek voor de COVID-19 crisis definieerden ze een 7-stappenplan voor marketeers.
Research / VRT NU
24-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
VRT NU is de gratis online videospeler van VRT waar je je favoriete programma’s van Eén, Canvas en Ketnet kan (her)bekijken. Leuk voor kijkers, maar ook voor adverteerders.
Research /
20-09-2018 | Lissa De Peuter
We zitten meer dan ooit in de auto. Op die momenten is radio vaak een trouwe compagnon. En dat geldt dagelijks voor meer dan 2 miljoen Vlamingen. Dit is ook Spotify niet ontgaan.
15-03-2018 | Lissa De Peuter
In dit artikel onthullen we vier inzichten van ROI-gedreven adverteerders die met succes audio inzetten om digitale campagnes te boosten.
14-03-2018 | Dirk Soetens
Podcasts, digitale radiozenders, Spotify, ... De audiomarkt is in volle evolutie. Dit blijkt uit de studie ‘Share of Ear’ uit 2018 van de VRT-studiedienst.
Research / Doelgroep
14-03-2018 | Stefan Delaeter
De bevolkingssamenstelling is de voorbije jaren sterk veranderd. 45-plussers worden talrijker én geven vlot geld uit. Speel jij daar als adverteerder of agentschap al op in?
14-03-2018 | Tiffany Van Droogenbroeck
Televisie en radio, online en print... Verschillende mediacombineren is altijd een meerwaarde voor je campagne.
01-02-2018 | Lissa De Peuter
De luistercijfers liegen er niet om: podcasts zijn hot. In Amerika, maar ook in Vlaanderen is de opmars niet te stuiten. Wat betekent dit voor jou als adverteerder?