Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / De Warmste Week
13-07-2021 | Sam Homblé
De VRT steekt de gekende formule van De Warmste Week in een nieuw jasje. Met #DWW21 lanceert de VRT de zoektocht naar 21 jongeren die heel Vlaanderen op sleeptouw willen nemen rond één maatschappelijk thema.
Update / VRT
06-07-2021 | Lissa De Peuter
“Hoe kan VRT nog meer jouw VRT worden?” Met deze vraag toert een VRT-caravan deze zomer Vlaanderen rond vanaf 4 juli.
Update / Zomer 2021
23-06-2021 | Lissa De Peuter
Link je merk aan de grootste sportevents, compromisloze content, exclusieve videoreeksen, digitale audiostreams én geniet van ons nieuwe zomerpakket.
Update / zomer 2021
28-04-2021 | Hilde Leemans
Radio- en tv-formats vormen voor adverteerders vaak een unieke kans om hun merk te linken aan de sterke VRT-communities. Komende zomer staan er heel wat mooie projecten op stapel.
11-03-2021 | Lissa De Peuter
Wat hebben cultuur en onderwijs met elkaar? Waar en hoe gaan groei, leren en cultuur samen? Ook VRT draagt hier haar steentje aan bij met de EDUbox.
Update / Week van de Belgische muziek
26-01-2021 | Lissa De Peuter
Van maandag 8 tot en met zondag 14 februari organiseren VRT en VI.BE, samen met andere media en spelers uit de muzieksector, de Week van de Belgische muziek om de zwaar getroffen muzieksector een hart onder de riem te steken.
Update / Eindejaar bij VRT
14-12-2020 | Tiffany Van Droogenbroeck
VRT wilt deze eindejaarsperiode extra gezellig maken in de Vlaamse huiskamers met een aanbod vol kerstspecials, muziek en humor.
14-12-2020 | Sam Homblé
De Warmste Week bedankt in de week voor kerst iedereen die het verschil heeft gemaakt in dit bijzondere jaar.
08-12-2020 | Marit Ginevro
Betekenisvolle storytelling voor een goed doel, deze creatieven hebben hun beste beentje voorgezet. Check de knappe initiatieven in het kader van De Warmste Week.
04-12-2020 | Lissa De Peuter
Vous aimeriez élaborer un plan de communication original, en complicité avec nos résidents ? Voilà l’appel lancé par l’asbl Villa Fura via dewarmsteweek.be. Creative Belgium y a répondu avec enthousiasme et organise un make-a-thon.