Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / Effie 2020
27-10-2020 | Lissa De Peuter
Na de jureringsdag op 23 oktober, dingen nog 19 cases mee naar een felbegeerde Bronze, Silver of Gold Effie. De uiteindelijke winnaars worden bekendgemaakt op 10 december tijdens de Effie Awards Ceremony.
Update / De Warmste Week
16-10-2020 | Marit Ginevro
Voor de allereerste keer organiseerden de VRT en Var De Warmste Pitch, een wedstrijd voor creatieve bureaus voor een vzw of goed doel voor De Warmste Week 2020.
Update / De Warmste Pitch
29-09-2020 | Sam Homblé
De VRT en Var lanceren de eerste editie van De Warmste Pitch: een wedstrijd waarin agencies worden uitgedaagd om hun creativiteit te tonen voor De Warmste Week.
Update / Creative Partnerships
28-09-2020 | Lissa De Peuter
Millennials, verkeer, digitaal, boeken: het najaar van de zenders is gevuld met toffe, relevante themaweken. Wil je je radio- of tv-plan aanvullen met een partnership?
Update / Zomer 2020
27-05-2020 | Sam Homblé
De unieke zomer van 2020: een nieuwe context, nieuwe leefwerelden. VRT vervangt een resem programma’s door nieuwe coronaproof formats.
20-05-2020 | Marit Ginevro
De laatste weken van de registratieperiode voor de Effie Awards 2020 zijn ingezet. De Award moeten we u niet meer voorstellen, het belang van marketingeffectiviteit neemt in deze tijden alleen maar toe.
Update / Corona
15-04-2020 | Bruno De Turck
Var goes remote. Achter de schermen wordt er hard gewerkt om campagnes en VRT-merken op elkaar te blijven afstemmen. Deze week getuigt Bruno De Turck over de positieve kant van de crisis
09-04-2020 | Lore Lenseclaes
"Die handel was toch meer last dan aanwinst? Weg ermee! Toen kwam corona, the job had to go on." Hoe bij Var eigenlijk al een hele tijd klaar waren voor teleworking (maar er nog niet echt zin in hadden).
09-04-2020 | Silke Deliens
"We merken hoe snel ze op de veranderende situatie inspelen, aan de weg timmeren en bijsturen." Hoe ons DIVA-impactonderzoek op het nieuwe normaal afstemmen?
09-04-2020 | Dirk Soetens
"Onze enige optie is de wereld proberen te begrijpen en daar lessen uit trekken voor de toekomst." Hoe gaan research managers om met (de prioriteiten in) hun onderzoek?