Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Marit Ginevro
Vanaf maandag 2 september gooit MNM het roer om met een nieuwe baseline, een nieuwe branding én een nieuwe sound. Ontdek wat MNM in petto heeft en hoe jouw merk kan profiteren van deze vernieuwing.
Brand / DWW 24
11-06-2024 | Sam Homblé
Dit jaar staat De Warmste Week in het teken van eenzaamheid, een probleem dat 1 op de 2 Vlamingen soms ervaart.
Brand / Voorjaar VRT MAX
15-12-2023 | Lissa De Peuter
Het streamingplatform serveert ook in het nieuwe jaar het allerbeste van VRT, met exclusieve videoreeksen en een onevenaarbaar digitaal audioaanbod.
Brand / Voorjaar VRT CANVAS
15-12-2023 | Silke Deliens
VRT CANVAS gaat de confrontatie aan met spraakmakende topics en zoekt het de grenzen op met programma's die het verschil maken.
Brand / Voorjaar VRT 1
14-12-2023 | Jordan Bowring
VRT 1 zorgt dit voorjaar voor een gevarieerd en uitgebreid aanbod voor jong en ouder vol dromen, spanning, humor en verrassing.
Brand / Nieuw logo
15-11-2023 | Lissa De Peuter
Studio Brussel kreeg de toelating om een concert van Queens of The Stone Age live uit te zenden. Een unieke gelegenheid om aan 20.000 muziekfans het nieuw logo met bijhorende huisstijl voor te stellen.
Brand / VRT MAX
04-07-2023 | Dirk Soetens
GroupM onderzoekt jaarlijks het viewership van de verschillende internationale streaming services in België. VRT MAX voert als eerste Vlaamse streamingdienst de lijst aan.
Brand / Testimonial
09-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Het thema van de World Radio Day 2022 is niet toevallig ‘Radio and Trust’. Twee grote spelers vertellen waarom radio al jaren centraal staat in hun mediaplan, met dank aan Egta.
11-02-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Colruyt weet al langer dat radio en online audio sterke touchpoints zijn waarop je kan rekenen voor het opbouwen van merkbekendheid en het realiseren van ROI. Drie redenen waarom audiocampagnes al jaren centraal staan in het mediaplan van Colruyt.
Brand /
11-10-2019 | Dirk Soetens
Uit de Belgische Ebiquity-studie blijkt dat campagnes op tv en radio het beste scoren qua performantie en ROI. Radio is de onbetwistbare nummer 1 voor bereik en kortetermijnsales. Een dossier vol bewijzen, maar onthoud alvast deze vier.