Wil je adverteren via audio, video, BAN of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / De lijn
31-03-2025 | Jordan Bowring
Voor De Lijn blijft radio een vaste waarde in de mediamix om brede doelgroepen aan te spreken én gedragsverandering te stimuleren.
Case / Car-Pass
Met een creatieve radiospot die verrast én raakt, zette Car-Pass opnieuw radio centraal in zijn campagne.
Case / DATS 24
28-03-2025 | Jordan Bowring
We spraken met Bjorn Van der Cruyssen, Head of Media bij Colruyt Group, over waarom DATS 24 bewust kiest voor radio en hoe het medium een stevige impact heeft op zowel branding als sales.
Update / Podcast advertising
25-03-2025 | Stefan Delaeter
Var en Mediahuis bundelen hun krachten en vormen vanaf nu samen de meeste beluisterde podcastinventory van Vlaanderen.
Schrijf je in!
Case / Mooimakers
25-02-2025 | Celine Verkaeren
Mooimakers wint tegen zwerfvuil dankzij hun succesvolle radiocampagne waarmee ze 49% van de Vlamingen bereiken.
Case / Neckermann
19-02-2025 | Jordan Bowring
Radioreclame boost je online webverkeer met +43%. Maar leidt die extra traffic ook tot meer verkoop? Dàt was de hamvraag voor Neckermann.
Brand / Podcastfestival
14-01-2025 | Jordan Bowring
In maart 2025 keert Podcastpalooza terug! Tijdens deze tweede editie brengt VRT MAX Vlaanderens favoriete podcasts opnieuw tot leven.
Update / Voorjaar 2025 radio
03-01-2025 | Jordan Bowring
Met 3.897.000 wekelijkse luisteraars* biedt Var een unieke kans om jouw merk te verbinden met een breed publiek.
Case / Blåkläder
09-12-2024 | Jordan Bowring
Het Zweedse werkkledingmerk gebruikt radio als hoeksteen van zijn marketingstrategie. Met volgend jaar het 5de opeenvolgende jaar op radio blijft het een pionier in de sector.
Case / Chanel Frankrijk
25-11-2024 | Jordan Bowring
Chanel weet altijd de aandacht te trekken, maar dit keer zonder visuele pracht. Met een verrassend radiodebuut in Frankrijk bracht het luxemerk hun exclusieve imago rechtstreeks over via radio.