Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Voorjaar Canvas 2023
17-01-2023 | Yelle Pypops
Compromisloze topkwaliteit: daar gaat Canvas ook in 2023 voor, met extra aandacht voor prikkelende content, verdiepende actuaprogramma’s, straffe documentaires, internationale topfictie en nieuwe, verrassende reeksen.
Brand / Voorjaar Eén 2023
17-01-2023 | Mauro Meurisse
Eén trapt 2023 af met een gevarieerd aanbod voor alle Vlamingen: vaste waarden en sterktes die de kijker zo herkent en apprecieert, warme en authentieke verhalen, kwaliteitsvolle fictie en human interest.
Brand / VRT Radio2
30-08-2022 | Wouter De Bruyn
VRT presenteerde enkele vernieuwingen waaronder een aangepaste look & feel voor VRT, VRT MAX en VRT NWS. Ook Radio2 heeft sinds deze zomer een up-to-date look & feel.
Brand / Nieuw ochtendduo MNM
15-04-2022 | Lissa De Peuter
De ochtendshow van MNM wordt vanaf dinsdag 19 april gepresenteerd door Kawtar Ehlalouch en Robin Keyaert. Elke schooldag maken ze 292.000 luisteraars goedgezind wakker.
Trend / Crossmedia
29-03-2022 | Lore Lenseclaes
Een sterke auditieve identiteit en leuke audiocampagnes zijn 1 ding, maar wist je ook dat je VRT-audio op creatieve manieren kan integeren in je mix? Laat je inspireren door deze 5 ideeën!
Brand / Testimonial
09-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Het thema van de World Radio Day 2022 is niet toevallig ‘Radio and Trust’. Twee grote spelers vertellen waarom radio al jaren centraal staat in hun mediaplan, met dank aan Egta.
Brand / Ochtendradio
09-03-2022 | Bart De Wit
Deze 5 ochtendlijke radioshows laten iedereen goedgezind aan de dag beginnen en zorgen ervoor dat jij je doelgroep kan bereiken zònder ochtendhumeur!
11-02-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Colruyt weet al langer dat radio en online audio sterke touchpoints zijn waarop je kan rekenen voor het opbouwen van merkbekendheid en het realiseren van ROI. Drie redenen waarom audiocampagnes al jaren centraal staan in het mediaplan van Colruyt.
Trend / Regionaal adverteren
04-11-2021 | Lissa De Peuter
Een winkelfocus die verandert, dat is belangrijk nieuws voor adverteerders. Wij informeerden bij Radio 2, de regionale zender bij uitstek, waarom adverteerders moeten inzetten op de kracht van lokaal.
Brand / Spotify
29-03-2021 | Justine De Bruyn
Sponsor een populaire Spotify-playlist en geniet automatisch mee van het grote bereik, want sinds kort is het mogelijk voor Belgische adverteerders om zich aan een playlist, zoals bijvoorbeeld de populaire Discover Weekly, te linken.