Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Sport
03-04-2024 | Julie Desmet
Sporten is belangrijk voor jongeren, maar zeker ook voor zij die (bijna) met pensioen zijn. Sport Vlaanderen lanceerde daarom de campagne 'Meer tijd voor sport'.
Creative partnership / EK 2024
26-03-2024 | Sam Homblé
De befaamde Moment of the Day - formule is terug van weggeweest en slechts één adverteerder kan hiervan profiteren.
Case / De veiligste promo
25-03-2024 | Marit Ginevro
Omdat een campagne voor veiligheid zelf ook maar beter veilig kan zijn, werd de veiligste campagne ooit bedacht. Met in de hoofdrol: radio!
Case / Wereld Alzheimer Dag
21-03-2024 | Bruno De Turck
Het resultaat: een straffe reminder aan de problematiek én een onvergetelijke impact.
Case / Thiry Paints
01-03-2024 | Bart De Wit
Na al voorzichtig te hebben geproefd van het medium in 2022, trok Thiry Paints in 2023 voluit de kaart van radio.
Case / Straffe BAN-campagne
27-02-2024 | Jordan Bowring
De overheid werkt samen met VRT voor een beklijvende bewustmakingscampagne over de gevaren van gsm-gebruik in het verkeer.
Creative partnership / Bpost & Peter Post
23-02-2024 | Julie Desmet
Een creative partnership is pas echt waardevol als de samenwerking duurzaam en relevant is. Dat hebben bpost en Radio2 goed begrepen. Marketing Manager bpost Dominique Yates licht toe.
Creative partnership / 3 VRT-events
01-02-2024 | Hilde Leemans
Lees hoe deze 18 adverteerders in de kijker liepen dankzij hun partnership met 3 signature events van VRT.
Creative partnership / MIA's
25-01-2024 | Hilde Leemans
De MIA's zet niet enkel de crème van de Belgische muziekscène in de kijker, maar biedt ook uitzonderlijke integratiemogelijkheden voor adverteerders.
Creative partnership / Dag van de Zorg
26-12-2023 | Sam Homblé
Radio2 zette de zorgsector een week lang in de kijker met een speciaal opgezette roadshow, goed voor een bereik van +1 mio luisteraars (op 12+).