Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Nordic
02-06-2022 | Bart De Wit
Dankzij de opvallend sobere radiocampagne wist de Nordic, de Scandinaviëspecialist, afgelopen winter alvast heel wat Vlaamse avonturiers te prikkelen.
Case / Delhaize
30-05-2022 | Sophie De Marche
VRT en Delhaize go way back. Annelore Van Hove, media- en channelmanager Delhaize, vertelt waarom VRT-audio vandaag relevanter dan ooit is voor de retailer. Bekijk de video.
Case / Lapperre
20-05-2022 | Lore Lenseclaes
Een nieuw en luchtig creatief radioconcept creëren voor je aanbod aan hooroplossingen voor jong en oud? Lapperre ging samen met radiospecialist Philip Maes aan de slag.
Case / Aldi
09-05-2022 | Lore Lenseclaes
Sinds 2020 communiceert ALDI wekelijkse promoties met het goedgevonden KNALDI-concept. Campaign Manager, Lotte Eeckhout, licht toe.
Case / ZIP
02-05-2022 | Julie Zagers
ZIP begeeft zich weer onder de adverteerders en trekt deze meteen de kaart van radio. Een vurig gesprek met creatief directeur Kenny Timmermans over de opzet van de campagne.
26-04-2022 | Sofie De Block
Case / Car-Pass
15-04-2022 | Bruno De Turck
Hoe maakt de combinatie van radio en televisie je mediaplan nog sterker? Het Date-concept van Car-Pass is een schoolvoorbeeld van hoe een concept wordt doorgetrokken naar de verschillende touchpoints.
Case / Sleeplife
09-03-2022 | Bart De Wit
Zorgen dat luisteraars “Sleeplife” zingen wanneer ze de wereldhit ‘Streetlife’ van Randy Crawford horen, dat is de officieuze en ambitieuze doelstelling van de nieuwe sonic branding van Sleeplife.
Case / A.S. Adventure
09-03-2022 | Hilde Leemans
Betekenisvol adverteren geeft een campagne vleugels. Het creative partnership van A.S.Adventure met de Radio 2-natuurwandelingen blinkt niet alleen uit in relevantie maar ook in creativiteit én performantie.
17-02-2022 | Bart De Wit
Sonic branding is al lang geen toekomstmuziek meer. De campagne van Sleeplife illustreert dat een doordachte audiobranding een luidspreker op je creatie én resultaat zet.