Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Research / cijfers corona
30-06-2020 | Dirk Soetens
Nu het normale leven zich langzaam herneemt, is het tijd om terug te blikken. Tijdens de lockdown waren radio en tv meer dan ooit een trouwe compagnon voor veel Vlamingen. Enkele opvallende resultaten.
Brand / Creative partnerships
25-05-2020 | Sam Homblé
Communicatie-experten hebben in deze COVID-19-crisis één advies voor adverteerders: blijf communiceren en adverteren. Geen eenvoudige opdracht. Deze 5 cases kunnen je alvast inspireren.
25-05-2020 | Hilde Leemans
Creative partnerships met een radio- of tv-programma vormen voor adverteerders vaak de kers op de taart in een communicatieplan. Dat betekent een extra horde om te nemen, zeker in crisistijden. Maar is dat wel zo? Twee redenen die aantonen dat onze VRT-zenders zijn aangepast aan het nieuwe normaal.
Research / Mediastudies corona
25-05-2020 | Stefan Delaeter
In deze uitzonderlijke tijden is het meer dan ooit belangrijk om de vinger aan de pols te houden en maatschappelijk gedrag in kaart te brengen. Deze 2 onderzoeken bleven ons bij.
Research / De grote coronastudie
18-05-2020 | Stefan Delaeter
De grote coronastudie is een initiatief van UAntwerpen, in samenwerking met UHasselt en KU Leuven. Het onderzoek peilt naar hoe de Vlamingen zich gedragen in functie van de beslissingen van de Veiligheidsraad.
Research / Trust in Media 2020
15-05-2020 | Dirk Soetens
Het nieuwe rapport ‘Trust in Media’, gebundeld door EBU peilt naar het vertrouwen van mensen in de verschillende media. Wij lazen 2 grote vaststellingen.
Research / GlobalWebIndex
01-04-2020 | Marit Ginevro
GlobalWebIndex is een internationaal onderzoeksbureau dat voor adverteerders, mediabureaus en uitgevers de evolutie van maatschappelijk gedrag in kaart brengt. Moeten merken campagnes blijven voeren zoals voorheen?
Research / VRT-media
26-03-2020 | Geert Vansant
De coronacrisis heeft een grote impact op ons dagelijks leven. We zijn dezer dagen in ons huis gekluisterd en dat beïnvloedt ook ons mediagedrag.
Research / Kantar TNS
25-03-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Volgens internationaal marktonderzoeksbureau Kantar biedt elke crisis opportuniteiten voor merken. Specifiek voor de COVID-19 crisis definieerden ze een 7-stappenplan voor marketeers.
Brand / Live audio
02-12-2019 | Lissa De Peuter
Op 18 december gaat De Warmste Week van start. Naar goede gewoonte maakt StuBru 24/7 live radio, dit jaar in Kortrijk. Dit zijn de presentatoren en concerten.