Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Marit Ginevro
Vanaf maandag 2 september gooit MNM het roer om met een nieuwe baseline, een nieuwe branding én een nieuwe sound. Ontdek wat MNM in petto heeft en hoe jouw merk kan profiteren van deze vernieuwing.
Brand / DWW 24
11-06-2024 | Sam Homblé
Dit jaar staat De Warmste Week in het teken van eenzaamheid, een probleem dat 1 op de 2 Vlamingen soms ervaart.
Expert / AI
24-04-2024 | Peter Baert
Deze week brak AI door in de muziek via Udio en Suno. Vroeger lieten we ons verrassen door Dall-E of Midjourney, vandaag door gepersonaliseerde AI-gegenereerde songs van zingende katten.
Expert / Local first
12-04-2024 | Julie Zagers
In dit artikel beantwoordt Managing Director Dennis Vandewalle van LDV United drie pertinente vragen over radio.
11-04-2024 | Stefanie Van Snick
In de reeks ‘Liever Lokaal’ laten we drie partijen aan het woord over de kracht van herkenbaarheid in radiocampagnes. Melissa Boeykens van Nespresso beantwoordt drie pertinente vragen.
11-04-2024 | Bart De Wit
In dit artikel beantwoordt Business Director Marieken Maes drie pertinente vragen over radio.
Brand / Voorjaar VRT MAX
15-12-2023 | Lissa De Peuter
Het streamingplatform serveert ook in het nieuwe jaar het allerbeste van VRT, met exclusieve videoreeksen en een onevenaarbaar digitaal audioaanbod.
Expert / Testimonial
18-07-2022 | Lore Lenseclaes
Wij vroegen 5 mediapro’s naar hun ongezouten mening over het belang van audio in ons medialandschap, de positie van de VRT-merken en de rol van Var.
Expert / Crossmedia
23-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Audio boost je business, bouwt mee aan merken en zorgt voor traffic en ROI. Dat bewijzen nationale en internationale studies. Davy Caluwaerts, Chief Client Officer bij Publicis Groupe Belgium, licht het toenemende belang en de impact van audio toe.
Brand / Testimonial
09-03-2022 | Veerle Van Cauwenbergh
Het thema van de World Radio Day 2022 is niet toevallig ‘Radio and Trust’. Twee grote spelers vertellen waarom radio al jaren centraal staat in hun mediaplan, met dank aan Egta.