Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand / Voorjaar VRT 1 2025
06-01-2025 | Silke Deliens
In 2025 brengt VRT 1 opnieuw een mooi aanbod aan straffe nieuwe titels en sterke terugkomers. Voor ieder wat wils, waar en wanneer ze maar willen.
Brand / Voorjaar VRT Canvas 2025
03-01-2025 | Jordan Bowring
VRT Canvas zet dit voorjaar opnieuw in op kwaliteitsvolle en relevante content, dé sleutel tot het bereiken en binden van een betrokken publiek.
Brand / DWW 2024
Met acties zoals De Warmste Soepchalet van Albert Heijn, De Langste Sjaal van België van Damart, ... creëerden ze een sterk gevoel van verbondenheid.
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.
Schrijf je in!
Brand / Voorjaar VRT CANVAS
15-12-2023 | Silke Deliens
VRT CANVAS gaat de confrontatie aan met spraakmakende topics en zoekt het de grenzen op met programma's die het verschil maken.
Brand / Voorjaar VRT 1
14-12-2023 | Jordan Bowring
VRT 1 zorgt dit voorjaar voor een gevarieerd en uitgebreid aanbod voor jong en ouder vol dromen, spanning, humor en verrassing.
Brand / VRT MAX
24-08-2022 | Lore Lenseclaes
Vanaf maandag 29 augustus wordt VRT NU VRT MAX: dé bestemming voor alle video- en audiocontent van VRT, aangevuld met eigen, exclusieve content specifiek gericht op een jonger publiek.
Brand /
16-09-2019 | Lissa De Peuter
Delirium krikte zijn brand awareness op met een gerichte audiostrategie. Het resultaat?
14-02-2019 | Lissa De Peuter
Hoe bereikt deze digitale speler via tv, én sinds kort ook via radio, haar doelgroep?
14-03-2018 | Geert Vansant
Tv-kijkers houden van hun favoriete programma’s, zo wijst recent onderzoek uit. Lees hoe je kan scoren met tv-sponsoring.