Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Foodbag
31-10-2024 | Lissa De Peuter
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
Case / Proximus
23-10-2024 | Jordan Bowring
Hun sleutel tot succes? Een heldere strategie, een straf mediaplan en een catchy campagne die niemand onbewogen laat.
Case / STIHL
Via een consistente communicatiestrategie, een sterke auditieve identiteit & slimme radiospots, kon STIHL in twee jaar tijd rekenen op een groei in merkattributie van +81%.
Case / Radio
19-08-2024 | Bart De Wit
Via een vernieuwde aanpak wist het event een recordaantal bezoekers te bereiken. Filip Coveliers, Directeur Communicatie en Marketing bij Embuild, legt uit.
Trend / Audio on demand
13-06-2024 | Anaïs Tack
Audio on demand is een krachtig medium dat steeds meer aandacht krijgt van adverteerders. Ontdek hoe Securex en Toerisme Vlaanderen hiervan gebruikmaken.
Case / Horta
11-06-2024 | Justine De Bruyn
Communications Project Manager Céline Hennes legt uit hoe ze, samen met BBDO, een creatief radioconcept bedacht dat perfect inspeelt op de kracht van het medium.
Case / Podcast
22-05-2024 | Anaïs Tack
Wist je dat 13% van de 12-34-jarigen de Sporza-voetbalpodcast 90 minutes kent? Securex ontdekte waarom podcastponsoring perfect past in hun mediaplan.
Expert / AI
24-04-2024 | Peter Baert
Deze week brak AI door in de muziek via Udio en Suno. Vroeger lieten we ons verrassen door Dall-E of Midjourney, vandaag door gepersonaliseerde AI-gegenereerde songs van zingende katten.
Expert / Local first
12-04-2024 | Julie Zagers
In dit artikel beantwoordt Managing Director Dennis Vandewalle van LDV United drie pertinente vragen over radio.
11-04-2024 | Stefanie Van Snick
In de reeks ‘Liever Lokaal’ laten we drie partijen aan het woord over de kracht van herkenbaarheid in radiocampagnes. Melissa Boeykens van Nespresso beantwoordt drie pertinente vragen.