Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Case / Foodbag
31-10-2024 | Lissa De Peuter
De eenvoudige, maar doeltreffende ‘dingdong’-bel dient als een soort leesteken in de communicatie, wat zorgt voor een subtiel en ritmisch ritme in de campagnespots.
Brand / Var-portfolio
24-10-2024 | Marit Ginevro
Onze radiostations bestrijken een breed scala aan leeftijden en sociale groepen. Hier een handig overzicht van wat elk station te bieden heeft.
Case / Proximus
23-10-2024 | Jordan Bowring
Hun sleutel tot succes? Een heldere strategie, een straf mediaplan en een catchy campagne die niemand onbewogen laat.
Case / STIHL
Via een consistente communicatiestrategie, een sterke auditieve identiteit & slimme radiospots, kon STIHL in twee jaar tijd rekenen op een groei in merkattributie van +81%.
Update / Najaar 2024
11-09-2024 | Marit Ginevro
Dit najaar belooft Var opnieuw een unieke ervaring te bieden, met een breed aanbod aan vernieuwde merken en straffe programma's.
Update / Najaar 2024 VRT
06-09-2024 | Lissa De Peuter
De publieke omroep zet in op kwaliteit en impact, met content die alle Vlamingen weet te raken. Ideaal om je merk op een krachtige manier onder de aandacht te brengen.
Update / Najaar 2024 Play Nostalgie
28-08-2024 | Silke Deliens
Met de start van het nieuwe radioseizoen dit najaar kiest Play Nostalgie voor een baanbrekende koerswijziging die volledig in het teken staat van muziek.
28-08-2024 | Lore Lenseclaes
Met een breed en divers publiek is radio een krachtig medium om dit najaar je boodschap te brengen. De VRT-radiozenders bieden niet alleen een breed scala aan luisteraars, maar ook unieke advertentiemogelijkheden die je merk kunnen helpen groeien. Enkele nieuwigheden op radio dit najaar.
Brand / Najaar 2024 VRT
28-08-2024 | Marit Ginevro
Vanaf maandag 2 september gooit MNM het roer om met een nieuwe baseline, een nieuwe branding én een nieuwe sound. Ontdek wat MNM in petto heeft en hoe jouw merk kan profiteren van deze vernieuwing.
Brand / Creative partnerships
28-08-2024 | Sam Homblé
In een wereld waar adverteren steeds meer draait om relevantie en impact, biedt Dagelijkse kost een unieke kans om jouw merk op een 360°-manier onder de aandacht te brengen op hét grootste kookplatform van België.