Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Brand /
28-02-2019 | Marit Ginevro
De impact van slimme spraakassistenten en luidsprekers is een grote opportuniteit voor radio. In dit artikel nemen we de eerste bevindingen uit de VS onder de loep.
13-02-2019 | Rudi Janssens
In dit artikel verdiepen we ons in verrassende trends over het medium dat zichzelf alsmaar blijft heruitvinden.
08-02-2019 | Sam Homblé
“Alles draait rond het concept We Want More”, vult Odin Saillé, creatief directeur van het reclamebureau Mutant aan, dat sinds 1 januari het kersverse agency is van Studio Brussel.
03-02-2019 | Sam Homblé
Hoe verbindt dit 360°-merk twee generaties? Hoe maakt het zijn baseline Life is Music waar? Alles over het marktaandeel en de love brand van Studio Brussel.
02-02-2019 | Sam Homblé
Hoe zet Studio Brussel in op een nieuwe look & feel? Wat is hun creatieve positionering? En welke bureaus werkten mee aan de rebranding?
De Studio Brussel reboot gaat gepaard met enkele wijzigingen in het zendschema en verschuivingen met de presentatoren.
31-01-2019 | Lissa De Peuter
Muziek is voor velen een belangrijke pijler in onze maatschappij. Ontdek hoe VRT een cruciale rol speelt in het succes van die Vlaamse muziekindustrie.
Brand , Research /
30-01-2019 | Lissa De Peuter
Met als baseline Life is Music blijft Studio Brussel dé gids in het ontdekken en proeven van nieuwe muziek. En daar is de Nieuwe Lichting een mooi voorbeeld van.
29-01-2019 | Marit Ginevro
De impact van slimme speakers biedt opportuniteiten voor radio. Ook in Vlaanderen en Nederland zijn er al experimenten met dit nieuwe medium.
28-01-2019 | Lissa De Peuter
MNM is een hitradio voor jongeren. MNM blaast 10 kaarsjes uit. Ontdek de 10 redenen om je merk via MNM in de kijker te zetten.