Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / VRT-apps
28-09-2020 | Bart Lombaerts
Wat voegen de apps toe aan de radio-ervaring en hoe kan je als adverteerder hierop inzetten? Aan het woord: Rino Ver Eecke en Sam Homblé.
Expert / Sonic branding
01-09-2020 | Dirk Soetens
Via sonic branding kan je merk zich onderscheiden. Maar hoe begin je eraan? Hoe dat proces werkt, legt Cedric Engels, co-founder en sound director bij Sonhouse, je stap voor stap uit.
Expert / Podcasts
01-09-2020 | Bart Lombaerts
Het zijn turbulente tijden voor Elke Dens, Marketing Director van Visit Flanders/Toerisme Vlaanderen en Marketer of the Year 2019. Bieden podcasts haar inspiratie of net rust? Haar favorieten.
Expert / sonic branding
05-08-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Gregory Caron is een veelvoudig bekroond sounddesigner & composer. Na een iets te langdurende puberteit kwam hij per toeval terecht in de studio’s van Louis Vyncke.
Expert / podcasts
29-07-2020 | Erlijn Mostinckx
Wat zijn de favoriete podcastreeksen van doorwinterde podcastfans? Tom Brillouet van Studio Helsinki kent als geen ander zijn weg in het podcastlandschap. Hij presenteert ons zijn 6 favorieten.
28-07-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Katrien Bottez is creative director bij Happiness Brussels. Daarvoor werkte ze bij FamousGrey en was ze meer dan 10 jaar creative director bij Duval Guillaume.
Expert / The Day After Tomorrow
08-04-2020 | Marit Ginevro
Hoe kan je adverteerder relevant blijven? Is er leven na corona? Wat kan je merk vandaag doen om morgen klaar te zijn? Expert Rik Vera van Nexxworks geeft 7 tips.
Expert / Podcast
10-03-2020 | Bart Lombaerts
Doorwinterde podcastfan Stefaan Claes, Innovation Projects Director bij Kinepolis, somde speciaal voor ons zijn 6 favoriete Nederlandstalige toppers op.
02-03-2020 | Lissa De Peuter
The future is hear en je merk auditief vertalen een must. Rose Beaumont, Senior VP Europe Communications van Mastercard, ontkracht 3 sonic branding-vooroordelen.
18-02-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Tom Brillouet is een auditieve duizendpoot met 21 jaar op de teller in de audiobusiness. In 2008 richtte hij samen met Patrick Giets het audioproductiehuis Studio Helsinki op.