Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / VRT-apps
28-09-2020 | Bart Lombaerts
Wat voegen de apps toe aan de radio-ervaring en hoe kan je als adverteerder hierop inzetten? Aan het woord: Rino Ver Eecke en Sam Homblé.
Update / Zomer 2020
27-05-2020 | Sam Homblé
De unieke zomer van 2020: een nieuwe context, nieuwe leefwerelden. VRT vervangt een resem programma’s door nieuwe coronaproof formats.
Update / Effie 2020
20-05-2020 | Marit Ginevro
De laatste weken van de registratieperiode voor de Effie Awards 2020 zijn ingezet. De Award moeten we u niet meer voorstellen, het belang van marketingeffectiviteit neemt in deze tijden alleen maar toe.
Update / Corona
15-04-2020 | Bruno De Turck
Var goes remote. Achter de schermen wordt er hard gewerkt om campagnes en VRT-merken op elkaar te blijven afstemmen. Deze week getuigt Bruno De Turck over de positieve kant van de crisis
09-04-2020 | Lore Lenseclaes
"Die handel was toch meer last dan aanwinst? Weg ermee! Toen kwam corona, the job had to go on." Hoe bij Var eigenlijk al een hele tijd klaar waren voor teleworking (maar er nog niet echt zin in hadden).
09-04-2020 | Silke Deliens
"We merken hoe snel ze op de veranderende situatie inspelen, aan de weg timmeren en bijsturen." Hoe ons DIVA-impactonderzoek op het nieuwe normaal afstemmen?
09-04-2020 | Dirk Soetens
"Onze enige optie is de wereld proberen te begrijpen en daar lessen uit trekken voor de toekomst." Hoe gaan research managers om met (de prioriteiten in) hun onderzoek?
09-04-2020 | Sam Homblé
"COVID-19 heeft een enorme impact op live events van StuBru." Hoe creative partnerships opzetten zijn in tijden van corona?
Expert / The Day After Tomorrow
08-04-2020 | Marit Ginevro
Hoe kan je adverteerder relevant blijven? Is er leven na corona? Wat kan je merk vandaag doen om morgen klaar te zijn? Expert Rik Vera van Nexxworks geeft 7 tips.
Update / Open Brief
25-03-2020 | Saskia Schatteman
"De impact van de crisis op de advertentiemarkt is groot. De consument heeft nood aan zinvolle communicatie.” Een bericht van onze ceo Saskia Schatteman.