Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Expert / podcasts
29-07-2020 | Erlijn Mostinckx
Wat zijn de favoriete podcastreeksen van doorwinterde podcastfans? Tom Brillouet van Studio Helsinki kent als geen ander zijn weg in het podcastlandschap. Hij presenteert ons zijn 6 favorieten.
Expert / sonic branding
28-07-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Katrien Bottez is creative director bij Happiness Brussels. Daarvoor werkte ze bij FamousGrey en was ze meer dan 10 jaar creative director bij Duval Guillaume.
Trend / sonic branding
15-05-2020 | Lissa De Peuter
Branded audio content, muzikale AI, auditieve brandactivaties, 3D-audio en nog veel meer: de nieuwigheden in audiobranding volgen elkaar in een razend tempo op.
Trend / Spotify
03-04-2020 | Justine De Bruyn
Zorgt de coronacrisis voor een verandering in het luistergedrag op Spotify? We onthullen hieronder 4 nieuwe wereldwijde trends.
Expert / Podcast
10-03-2020 | Bart Lombaerts
Doorwinterde podcastfan Stefaan Claes, Innovation Projects Director bij Kinepolis, somde speciaal voor ons zijn 6 favoriete Nederlandstalige toppers op.
02-03-2020 | Lissa De Peuter
The future is hear en je merk auditief vertalen een must. Rose Beaumont, Senior VP Europe Communications van Mastercard, ontkracht 3 sonic branding-vooroordelen.
18-02-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Tom Brillouet is een auditieve duizendpoot met 21 jaar op de teller in de audiobusiness. In 2008 richtte hij samen met Patrick Giets het audioproductiehuis Studio Helsinki op.
Trend / Audio Branding
28-01-2020 | Dirk Soetens
Audio is hot & happening. Wat leren we uit research en over audio branding trends? En hoe herkenbaar is een merk in audio? Deze 5 recente artikels bleven me bij.
Expert / SONIQ 2020
08-01-2020 | Veerle Van Cauwenbergh
Matt Hopper, Creative Director van Trisonic Londen, gespecialiseerd in audio content en sonic branding identities, is voorstander van het "1 ingrediënt-principe".
08-01-2020 | Lissa De Peuter
Matt Hopper, Creative Director van productiehuis Trisonic Londen, specialiseert zich in het maken van audio content en sonic branding identities. Lees zijn 5 gouden regels en start to audiobrand.