Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Update / One World Radio
04-08-2023 | Rudi Janssens
Hoe bereik je als adverteerder de jonge muziekfans 18-34? Wij presenteren met trots het ‘One Love Package’.
Update / Nostalgie
27-06-2023 | Anny Wuyts
Vanaf 1 januari 2024 kan je bij Var ook terecht voor de advertentieverkoop van de radiozenders Nostalgie Vlaanderen, Nostalgie+ en NRJ.
Update / VRT-zomer
27-06-2023 | Jordan Bowring
Kortom, veel belevenis voor jong en oud én dus tal van zomerse opportuniteiten voor adverteerders.
Research / CIM-cijfers
21-06-2023 | Veerle Hellemans
Studio Brussel groeit in weekbereik en in marktaandeel op 18-54. Dat blijkt uit de nieuwe meting door het CIM.
Update / Muziekzomer 2023
13-06-2023 | Julie Zagers
De VRT-zenders zorgen voor animo heel de zomer lang vanop de eerste rij! Een ideaal moment voor adverteerders om top of mind te blijven deze zomer.
Update / YoungDogs
07-06-2023 | Laura Ottoy
Uit meer dan 80 inzendingen koos de jury de inzending van Jan Nagels en Laura Swyzen. Zij mogen de award in ontvangst nemen tijdens Creative Belgium Awards 2023.
Research / OLA
22-05-2023 | Veerle Hellemans
Wil je weten waarom online audio een onmisbaar deel zijn geworden in je mediaplan en welke zenders de beste cijfers voorleggen? Lees dan vooral verder.
Update / Nieuwe VRT-podcasts
23-03-2023 | Jordan Bowring
VRT heeft het grootste podcastaanbod, de grootste reach en blijft investeren in straffe luisterstories. Ons marketingteam stelde een lijstje samen waar je uren luisterplezier aan zal beleven.
Research / VRT-podcasts
20-03-2023 | Veerle Hellemans
Het antwoord is 1 op 5. En dat is ook logisch aangezien je een podcast overal, wanneer je maar wil en op eender welk toestel kan beluisteren. Bekijk 2 opvallende inzichten over de VRT-podcastvreters.
Research / Positive Impact Barometer
15-03-2023 | Veerle Hellemans
Duurzaamheid wordt steeds belangrijker, ook in b2c-communicatie. Var zet samen met Bubka en UGent stappen richting authentieke duurzame advertising.